خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد در بازدید از گمرکات بیله سوار خبر داد :

نقشه منطقه آزاد اردبیل به‌زودی تصویب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۱۱۷

وزیر اقتصاد در بازدید از گمرک بیله سوار با تأکید بر تجهیز سریع این گمرک به دستگاه‌های ایکس ری ، از تهیه و تصویب نقشه و جزئیات ایجاد منطقه آزاد در استان اردبیل در هیئت دولت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، احسان خاندوزی در این بازدید با بیان اینکه پیام سفر به اردبیل این است که تعامل جدی برای افزایش عدالت منطقه ای و احقاق حقوق مناطقی از کشور که حقوق آنها کمتر مورد توجه قرار گرفته است، در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد تاکید‌کرد : در همین راستا گمرک بیله سوار به صورت میدانی نیازمند رفع دو دسته مسایل جدی است که انشالله به محض بازگشت هیئت دولت به تهران رفع این دو دسته مشکل پیگیری خواهد شد. 

وزیر اقتصاد در تبیین مشکلات یاد شده گفت: دسته اول این مشکلات به عدم هماهنگی ها و همکاری های برون مرزی مربوط است که انشاالله با رویکرد فعالانه وزارت امور خارجه و سفارت ما در کشور آذربایجان مسائل مربوطه حل و فصل خواهد شد و نکته دوم هم به بخشی از کمبودها و نیازهای زیر ساختی گمرک بیله سوار مربوط است و بنا شد مصوبه های پیشین درباره امکانات و تجهیزات ایکس ری که تاکنون به سرانجام نرسیده است، پیگیری شود. 

وزیر اقتصاد در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ با ارائه یک زمان بندی مشخص و با روان شدن‌ جریان ورود و خروج مسافرین از کشور همسایه به جمهوری اسلامی ایران و تسهیل جریان مبادلات کالایی ، شاهد رونق منطقه و بهبود معیشت مردم‌ بیله سوار در ماه‌های آینده باشیم. 

دکتر خاندوری در خصوص ایجاد منطقه آزاد برای استان اردبیل نیز گفت: تشکیل منطقه آزاد برای استان اردبیل تصویب شده و جزئیات و نقشه آن باقی مانده است که انشالله به زودی در هیأت وزیران جزئیات آن به تصویب خواهد رسید و با تصویب این مهم ، انشالله حامل خبرهای خوشی برای استان اردبیل در ماه‌های آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز