خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ضرورت آمادگی تجهیزاتی بنادر برای تخلیه حجم انبوه کالاهای اساسی در نیمه دوم سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۷۹۹

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ضرورت آماده ‌به‌ کار تجهیزات بندری در بنادر شمال و جنوب کشور، گفت: در نیمه دوم سال با حجم انبوهی از ورود کالاهای اساسی در بنادر مواجه هستیم، بدین جهت ضرورت دارد بنادر کشور، به لحاظ تجهیزات بندری، با قدرت و کیفیت بالا، عملیات تخلیه کالاهای اساسی از کشتی‌ها را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در همایش سراسری مدیران این سازمان با اشاره به ایفای دقیق وظایف نظارتی بر کلیه قراردادها در بنادر، افزود: وظیفه ما به عنوان کارفرما این است که به دقت جزییات قراردادها با سرمایه‌گذاران و اپراتورها را کنترل کنیم و نقش هدایت گری داشته باشیم.

اجرای تمامی اقدامات ؛ طبق طرح مصوب جامع بنادر بازرگانی

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان لزوم سلامت اداری و نظارت دقیق بر خدمات اداری و عملکرد کارکنان، اظهار داشت: با توجه به تصویب طرح جامع بنادر بازرگانی و تعهدات ما به این طرح کاربردی و دقیق، لازم است تمامی مدیران در بنادر و ستاد، هر طرح و برنامه‌ای را فقط در راستای طرح جامع بنادر دنبال کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت بر تسهیل و ساده‌سازی امور است، اضافه کرد: فرآیندهای سازمانی باید برای ذی‌نفعان و مشتریان، تسریع و تسهیل شود تا سرمایه گذاران انگیزه بیشتری برای سرمایه گذاری پیدا کنند.

ارتقاء و توجه ویژه به موضوع ایمنی دریانوردی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر ارتقاء و توجه ویژه به موضوع ایمنی دریایی و دریانوردی، افزود: به واسطه اینکه همواره با ریسک‌های منجر به حوادث غیرقابل جبران مواجه هستیم، لازم است که بی‌کم‌وکاست به ایمنی در دریا و عملیات بندری توجه کنیم.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، راستاد با بیان اینکه مدیران باید در دسترس مراجعان باشند، گفت: تمامی مدیران لازم است با اختصاص وقت و تنظیم برنامه، همواره در دسترس ارباب رجوع، مراجعان، مشتریان و ذی‌نفعان و حتی کارکنان باشند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز