خبرگزاری کار ایران

توزیع ۴۵ هزار تن کالای اساسی در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۲۱۷

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون پیش از ۲۱ هزار تن انواع برنج وارداتی و ۲۴ هزار تن شکر برای تامین مصارف مردم در قالب تنظیم بازار توزیع شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، عباس ارشدی افزود: برای تنظیم بازار کالاهای اساسی در ۴ مرحله سال جاری اقدام به تخصیص و عرضه برنج و شکر شده است.

ارشدی اضافه کرد: در مرحله نخست در فروردین ماه ۲۳۰۰ تن برنج هندی و تایلندی و ۷۰۰۰ تن شکر، در مرحله دوم در اردیبهشت ماه ۷۱۰۳ تن شکر و ۱۰ هزار و ۱۴۳ تن برنج هندی و تایلندی و در مرحله اجرای طرح ضیافت نیز ۷۳۴۰ تن شکر توزیع شد.

وی از تداوم عرضه کالاهای اساسی شکر و برنج طی ماه‌های خرداد، تی و مرداد خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، ۱۴۲۰ تن شکر، ۱۷۸۷ تن برنج هندی و ۲۲۹۴ تن برنج تایلندی و ۳۱۲ تن برنج پاکستانی از طریق شبکه‌های توزیع در اختیار مردم قرار گرفت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران افزود: عرضه ۷۲۰ تن برنج تایلندی، ۵۴۱ تن برنج پاکستانی و ۱۱۷۰ تن برنج هندی در شهریور و مهر براساس مصوب ستاد تنظیم بازار تداوم یافت و در قالب طرح نذورات محرم و صفر نیز ۱۳۸۸ تن شکر ۱۱۸۶ تن برنج هندی و ۷۴۶ تن برنج تایلندی و مقدار ۱۴۰۰ تن برنج پاکستانی در اختیار درخواست‌کنندگان و هیات‌های مذهبی قرار گرفت.

ارشدی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات تنظیم بازار کالاهای اساسی تخصیص و عرضه‌ی کالاهای اساسی بر اساس نیاز جامعه عرضه خواهد شد. در حال حاضر با برنامه‌ریزی خوب در تأمین کالاهای اساسی وضعیت این کالاها و میزان ذخایر در شرایط مطلوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز