خبرگزاری کار ایران

صرفه‌جویی ۲۱ هزار دلاری با تعمیر دستگاه‌های آمریکایی در بهرگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۷۱

تعمیر اساسی و راه‌اندازی سه دستگاه موتورجوش لینکلن آمریکایی از سوی کارشناسان واحد نوسازی و تعمیرات ابزاردقیق منطقه بهرگان شرکت نفت فلات قاره ایران، ۲۱ هزار دلار صرفه‌جویی ارزی به دنبال داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، تعمیرات اساسی این دستگاه‌ها با اتکا به خودباوری، عزم راسخ، عرق ملی، توان علمی و فنی و به‌منظور صرفه‌جویی اقتصادی، اهداف و سیاست‌های تولید مدیریت منطقه انجام شد.

با توجه به حجم بالای کارهای تعمیراتی، پروژه‌ها و عملیات پایپینگ موجود در منطقه بهرگان، وجود موتورجوش‌هایی با قابلیت تنظیم، بازدهی کاری بالا و کارکرد مداوم برای انجام عملیات جوشکاری بسیار ضروری است، بنابراین با توجه به اهمیت موضوع، تعمیرات اساسی و راه‌اندازی سه دستگاه موتورجوش ۴۰۰ آمپر ساخت شرکت آمریکایی LINCOLN موجود در کارگاه جوشکاری که سال‌ها پیش از سرویس خارج شده بودند، در دستور کار واحد نوسازی و تعمیرات ابزار دقیق قرار گرفت.

پس از چند روز بررسی بخش‌های مختلف این موتورجوش‌ها و انجام تعمیرات مورد نیاز بوردهای الکترونیکی و مدارات الکترونیک قدرت و دیگر قسمت‌های معیوب آنها از سوی کارشناسان واحد نوسازی و تعمیرات ابزار دقیق، همچنین انجام انواع آزمون اولیه مورد نیاز از سوی همکاران واحد جوشکاری منطقه انجام شد که خوشبختانه این سه دستگاه موتورجوش‌ که گران‌قیمت و مرغوب بودند، به‌طور موفقیت‌آمیز تعمیر شدند و در سرویس قرار گرفتند.

صرفه‌جویی ارزی حاصل از تعمیرات اساسی این موتورجوش‌ها بابت قیمت هر دستگاه از این مدل در بازار آمریکا، حدود ۷ هزار دلار و در مجموع ۲۱ هزار دلار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز