خبرگزاری کار ایران

مشارکت ۸۵ مگاواتی مولدهای اضطراری در تامین برق پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۴۶

با افزایش مشارکت ادارات، صنایع و مشترکان بزرگ، روزانه بیش از 85 مگاوات از برق مصرفی پایتخت با استفاده از مولدهای اضطراری، تامین می‌شود.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "حسین صبوری" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن قدردانی از همراهی مشترکان تهرانی در مدیریت مصرف انرژی و کاهش بار شبکه، گفت: با ادامه تلاش‌های همکاران ما و همراهی مشترکان، تا امروز بیش از هزار تفاهم‌نامه همکاری با مشترکان دارای مولدهای اضطراری در شهر تهران، امضا شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، روزانه به صورت لحظه‌ای بیش از 85 مگاوات و در مجموع ساعات اوج بار، بیش از 200 مگاوات از برق مورد نیاز پایتخت با استفاده از این مولدها تامین می‌شود.

صبوری تصریح کرد: برای عملکرد دقیق‌تر به شکلی که کمترین دغدغه برای مالکان این مولدها به ویژه واحدهای تولیدی ایجاد شود به شکلی برنامه‌ریزی شده است که در ساعات اوج بار، حدود 85 مگاوات از برق مصرفی تهران معادل مصرف برق 85 هزار اشتراک خانگی، به صورت لحظه‌ای و همزمان توسط مولدهای اضطراری تامین شود که این توان تولیدی در مجموع ساعات مختلف اوج مصرف پایتخت به بیش از 200 مگاوات بالغ می‌شود.

وی افزود: با این روش، مولدهای مختلف در ساعاتی متفاوت و با ترتیبی مشخص وارد شبکه می‌شوند تا امکان برنامه‌ریزی صاحبان صنایع به منظور جلوگیری از بروز وقفه در روند تولید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز