خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به ایلنا:

خودروی تارا قرار نبود در مراسم تست، روشن شود/ هیچ شبهه‌ای در استاندارد بودن خودرو وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۲۹۰

مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت: خودروی تارا در مراسم تست قرار نبود روشن شود و آن خودرو به صورت نمادین در معرض دید گذاشته شده بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، فرشاد مقیمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه خودرویی که در مراسم تست و رونمایی روشن نشد را چطور در یک بازه زمانی کوتاه به تولید انبوه می‌رسانید، اظهار داشت: خودروی تارا در مراسم تست قرار نبود روشن شود و آن خودرو به صورت نمادین در معرض دید، گذاشته شده بود.

وی افزود: خودرویی که قرار بود روشن شود بیرون از مرکز تست و رونمایی پارک شده بود.

مدیرعامل ایران خودرو تاکید کرد: ‌هر کسی که در استاندارد این خودرو شک و شبهه‌ای دارد می‌توانیم به خط تولید مراجعه کنیم و عملکرد این خودرو را از نزدیک بررسی کنیم.

مقیمی ادامه داد: محصول جدید ایران خودرو که همان خودری سواری تارا است به تولید انبوه خواهد رسید.

وی گفت: ساخت داخل برخی از قطعات خودرو را هم آغاز کرده‌ایم و به زودی به تایید نهایی می‌رسد و همچنین از دیگر محصولات جدید ایران خودرو گیربکس شش سرعته است که به همت خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت:‌ همچنین رانا با موتور تقویت شده و سقف شیشه‌ای به زودی وارد بازار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز