خبرگزاری کار ایران

فناوری‌های جدید را برای تعدیل روشنایی بکار می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۶۹۰

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: امروز و در قالب سومین دور مانور فراگیر توزیع برق کشور، بیش از 5 هزار نفر از نیروهای عملیاتی در اقدامی هماهنگ نسبت به ادامه تعدیل روشنایی‌های معابر، اصلاح انشعاب‌ها و رمز ارزها اقدام خواهند کرد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، غلامعلی رخشانی مهر در آئین آغاز به‌کار سومین دور مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر و اصلاح انشعاب‌ها گفت: نسبت به جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج کننده رمز ارزها اقدام خواهد شد.

رخشانی مهر خاطرنشان کرد: امروز در این مانور پنج هزار نفر در قالب یک هزار و 600 اکیپ به شکل سراسری برای برطرف کردن مشکلات  موجود در شبکه‌های توزیع، تعدیل روشنایی‌ها و ... اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به این که این مانور به شکل هماهنگ در سراسر کشور و در پنجشنبه و جمعه پایان هر ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: محور اصلی این مانور تعدیل روشنایی معابر با هدف مدیریت مصرف انرژی است.

رخشانی مهر با اشاره به این که مردم می‌توانند از طریق سامانه سراسری برق ایران یا همان اپلیکیشن «برق من» خرابی‌ها را گزارش کنند، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در این سامانه خرابی شبکه‌های سراسری برق را اطلاع دهند.

وی افزود: اطلاعات دریافتی از مردم جمع آوری شده و پس از دسته بندی در یک اقدام هماهنگ برای برطرف کردن آنها اقدام می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر همچنین از بکارگیری فناوری‌های جدید برای تعدیل روشنایی‌ها خبر داد و گفت: در این خصوص ساعات نجومی با هدف بهره گیری از میزان روشنایی‌ها بر حسب نیاز استفاده می‌شود.

رخشانی مهر گفت: در اقدامی دیگر با استفاده از تجهیزات جدید و حسگرهایی حساس به تردد و حرکت که روی پایه‌های روشنایی نصب می‌شود، به دنبال استفاده بهینه از انرژی هستیم.

وی یادآور شد: استفاده از این حسگرها بیشتر در جاده‌ها و نقاطی که حادثه‌خیز نباشد نصب خواهد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز