خبرگزاری کار ایران

افراشی خبر داد:

انتخاب هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان به عنوان هیات برتر استان

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۹۷

رئیس هیات ورزش روستایی وبازی های بومی محلی کاشان از انتخاب این هیات در بین ۲۴ شهرستان به عنوان هیات برتر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید علی افراشی دستیابی و تحقق این جایگاه ارزشمند را حاصل عملکرد خوب وحضور مستمر در المپیاد های فرهنگی ورزشی استانی و کشوری دانست و افزود: برگزاری و میزبانی جشنواره ملی بازی های بومی محلی در آذر ماه سال گذشته شاخص ترین برنامه هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی کاشان بوده که بازتاب شایسته ای در سطح کشور داشت.

وی تصریح کرد: فعالیت و عملکرد هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی سالانه در اردیبهشت ماه و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، ورزشکاران و مسئولان مورد سنجش وارزیابی قرار می گیرد.

افراشی در ادامه یادآور شد: اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و استانی، برگزاری ۱۵ جشنواره در روستاها و مناطق محروم شهرستان و برپایی دوره ها و کارگاه های آموزشی را از دیگر فعالیت های انجام شده هیات ورزشی بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این هیات از سال ۸۵ فعالیت‌های حرفه ای خود را آغاز کرده وتمامی رشته های ورزشی را در سطح روستاهای کاشان تحت پوشش قرار داده و امسال برای دهمین سال متوالی رتبه نخست را در استان کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز