خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مشاورین جوان استانداری اصفهان:

خلاقیت جوانان در سال جهش تولید ملی باید حمایت شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۸۵۲

عضو شورای مشاورین جوان استانداری اصفهان گفت: مسئولان نظام باید در سال جهش تولید ملی از خلاقیت نسل جوان استفاده و آنها را حمایت کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امیرحسین صمدانی با تبریک یازدهم شعبان مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهارداشت : در آستانه سال جدید، سال جهش تولید ملی توجه به بسترسازی حضور جوانان در عرصه تولید و بروز خلاقیت های آنها یکی از اصول اساسی است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

وی  با بیان اینکه دغدغه‌ها و نیازهای جوانان یکی از مهمترین خواسته جوانان است، افزود: چالش‌های فراوانی سر راه موفقیت های نسل جوان ما از جمله اشتغال، مسکن، ازدواج وجود دارد که انتظار می رود وزارت مربوط به جوانان بیش از پیش به بر طرف کردن نیازها و خواسته های جوانان بپردازد.

عضو شورای مشاورین جوان استانداری اصفهان تصریح کرد: نقش جوانان در دوران  هشت سال دفاع مقدس  و پیروزی انقلاب اسلامی  بی بدیل بود و دلاوریها و از جان گذشتگی های آنان در صحنه های نبرد حق علیه باطل غیر قابل انکار است.

وی همچنین با اشاره به نقش جوانان در حوزه سلامت، گفت:امروز شاهد هستیم که جوانان زیادی پرچمدار جبهه سلامت مبارزه با ویروس کرونا شده اند و با حضور در عرصه های مختلف خدمتی در کنار مسئولین و مردم با این ویروس منحوس به صورت داوطلبانه و جهادی مبارزه می کنند.

صمدانی با اشاره به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مورد جوانان بیان کرد: علاوه بر بر طرف کردن نیاز مادی جوانان ما برای رسیدن به جایگاه واقعی جوانان، باید حس مسئولیت پذیری،روحیه دفاع از مقدسات و انس با قرآن و فرامین آن و دانش به روز را در جوانان تقویت کنیم.

وی بیان کرد: درطی 40 سال گذشته و تمامی صحنه ها، جوانان ایران اسلامی در مقابله با مستکبرین و در راستای توسعه و سازندگی کشور نقش موثری ایفا کردند و به حول و قوه الهی امروزه نام کشورمان در بسیاری از جایگاه های علمی و فناوری سرآمد و زبانزد دنیاست.

عضو شورای مشاورین جوان استانداری اصفهان ادامه داد: نسل جوان از مهمترین سرمایه های کشور محسوب می شوند که باید با بکارگیری جوانان نخبه و مسئولیت پذیر در عرصه های مدیریتی، پشتوانه های قوی برای آینده کشور و در راستای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی فراهم کرد.

مشاور امور سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه صحبت های خود با تاکید به اجرایی کردن فرصت گام دوم انقلاب،اذعان داشت: در سال پیش رو و نام گذاری سال جهش تولید انتظار می رود،جوانان و نخبگان بیش از پیش در عرصه های تولید و گردش چرخه اقتصادی کشور فعال و به عنوان سرمایه گذار و پیشگام این امر  باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز