خبرگزاری کار ایران

به دلیل شرایط جوی عملیات جست وجو از ظهر فردا تا شنبه متوقف می‌شود

اظهار امیدواری مهر علیزاده برای پیدا شدن اجساد مسافران هواپیما تا امشب

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۹۱۱

به گفته استاندار اصفهان تا ظهر امروز سه شنبه -اول اسفندماه جاری - هیچ جنازه‌ای از مسافران هواپیمای تهران -یاسوج پیدا نشده و به احتمال زیاد همه سرنشینان هواپیما کشته شده اند .

به گزارش ایلنا، محسن مهرعلیزاده به نقل از استانداری اصفهان در باره آخرین وضعیت هواپیمای سقوط کرده گفت : این هواپیما در ارتفاع 13 هزار پایی با کوه برخورد کرده است و اگر یک مقدار از سمت راست حرکت می‌کرد، می‌توانست قله را رد کند اما به هر دلیلی که ما نمی‌دانیم به این منطقه برخورد کرد. پس از مشخص شدن محل سقوط هواپیما، کارشناسان شرکت آسمان به منطقه رفتند و آرم هواپیما نیز مشخص شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که تا غروب همه نیروها را در این منطقه تخلیه کنیم و تا جایی که توان دارند هر آن چیزی که هست به پایین منتقل کنند.

استاندار اصفهان در خصوص زنده ماندن افراد گفت: به نظر می‌رسد که همه سرنشینان کشته شده باشند چرا که بیشتر از دو روز  از اتفاق می‌گذرد و هوا در منطقه بسیار سرد است.

مهرعلیزاده ادامه داد: تا ساعت 10 صبح فردا فرصت داریم هر آنچه  عملیات داریم انجام دهیم، چرا که طبق پیش بینی‌ها از ساعت 10 صبح فردا وضعیت جوی اجازه پرواز بالگردها را نخواهد داد و این موضوع تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

استاندار اصفهان ادامه داد: عملیات دوباره از روز شنبه از سرگیری خواهد شد، چرا که به احتمال زیاد از ظهر چهارشنبه عملیات در منطقه متوقف می‌شود.

مهرعلیزاده تاکید کرد: تا به این لحظه هنوز جنازه‌ای پیدا نشده است و منطقه برخورد جزو استان اصفهان محسوب می‌شود. اولین بالگردی هم که توانسته لاشه را ببیند، بالگرد سپاه بوده است.

وی با بیان این‌که این سقوط جزو سخت‌ترین نوع برخورد هواپیماها محسوب می‌شود،‌ به احتمال زیاد اجساد به سه تا چهار قسمت تقسیم شده باشند و همین موضوع کمی کار را برای جست و جو دشوار می‌کند،‌ هر چند که در حال حاضر 2 هزار نفر در منطقه نیروی متخصص حضور دارند و سعی می‌کنند جست و جو را تا جایی که برای‌شان امکان پذیر باشد سریع‌تر انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه نیروهای بسیج شده سریع‌تر به منطقه برسند و بتوانیم تا قبل از ساعت 10 صبح فردا، حداقل اجساد را تا جایی که ممکن است به پایین منتقل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز