خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه فرهنگیان:

سرزندگی و پویایی در دانشگاه فرهنگیان جاری و ساری است

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۷۷۶

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: انسان‌های واقع‌بین می توانند سرزندگی و پویایی را در دانشگاه فرهنگیان ببینند که جاری و ساری است و ما نیز از این سرزندگی که در تمام اعضا و جوارح دانشگاه وجود دارد، خوشحالیم.

به گزارش ایلنا در اصفهان، محمود مهرمحمدی شامگاه گذشته (یکشنبه) در افتتاحیه نخستین جشنواره ورزش‌های همگانی و بازی های بومی محلی با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: با ورود دانشجو معلمان لحظاتی شاد و با طراوت در این فضا تجربه و ثبت خواهد شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: البته ابتکارات دیگری نیز در حوزه تربیت بدنی اجرا شده یا در آینده شاهد آن خواهیم بود.

مهرمحمدی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های ابتکاری نشانه این است که دانشگاه فرهنگیان مجموعه آموزشی سرزنده و پویاست، تصریح کرد: قرینه این شادی و سرزندگی همین ابتکارات است، این مطلبی است که همه باید به آن آگاهی داشته باشند؛ چراکه برخی افراد غیرمنصف صحبت از خمودی دانشگاه فرهنگیان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: انسان های واقع‌بین می‌توانند سرزندگی و پویایی را در دانشگاه فرهنگیان ببینند که جاری و ساری است و ما نیز از این خوشحالی و سرزندگی که در تمام اعضا و جوارح دانشگاه وجود دارد، خوشحالیم.

مهرمحمدی با اشاره به برخی حواشی غیرمنصفانه ی ایجاد شده پیرامون ورود دانشگاه فرهنگیان به دفترچه اننخاب رشته کنکور سراسری و تاخیری که در این ورود ایجاد شده بود، گفت: خوشحالیم که امسال تعداد قابل توجهی دانشجو معلم از طریق کنکور سراسری و آزمون استخدامی وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند و عزم و اراده دانشگاه در تربیت معلم و نیروی انسانی خبره در کشور است.

وی اضافه کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به دانشگاه فرهنگیان همواره مثبت با پشتیبانی و حمایت بوده است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصری کرد: باید همگی به سهم خودمان در راستای رشد و کمال و توسعه دانشگاه حرکت کنیم و به صورت اثباتی در برابر دیدگاه ها و هجمه های غیرمنصفانه بایستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز