خبرگزاری کار ایران

در هفته نکوداشت اصفهان

قسمت زیرین میدان امام علی با خلاقیت و ایده پردازی کاربردی می‌شود

به دنبال تغییر رویکرد مدیریت ارشد شهر اصفهان به سوی گفتمان دانش محوری، برای نخستین بار در شهر اصفهان، کاربری یکی از فضا‌های مهم شهری، به ایده‌پردازی گذاشته می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان، محمد علی ایزدخواستی در خصوص این برنامه اظهار کرد: با عنایت به اتمام عملیات اجرایی زیرزمین میدان امام علی (ع) به متراژ ۱۴۰۰۰ متر مربع، مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان در نظر دارد، سومین هم اندیشی ایده‌پردازی شهری را با موضوع تعیین کاربری زیر زمین میدان امام علی (ع) برگذار نماید.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان ادامه داد: در واقع همایش ایده‌پردازی در خصوص کاربری فضای زیرین میدان امام علی (ع) از این جهت اهمیت دارد که این فضا به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و بافت سنتی و تاریخی که دارد، از یک موقعیت ویژه برخوردار می‌باشد.

وی افزود: به همین منظور در روز شنبه ۴ اردیبهشت سال جاری همایش ایده‌پردازی در فضای زیرین میدان امام علی (ع) برگزار می‌شود تا هم معماران، متخصصین و ایده پردازان در خود فضا قرار گیرند و هم با دیدگاه سخنرانان آشنا شوند و بدین وسیله بتوانند ایده‌های کاربردی ارائه دهند. پس از جمع آوری اید‌ها، از میان آن‌ها یک ایده یا ایده‌ای تلفیقی از چند نظریه انتخاب می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند در این روز، ساعت ۴ عصر، به آدرس زیرزمین میدان امام علی (ع) محل برگذاری همایش حضور بهم رسانند.

کد خبر : ۳۶۳۱۷۱