خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بارگانی اصفهان:

مهمترین مشکل واحدهای صنعتی مسایل بانکی است

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۴۴۸

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: مهمترین مشکل واحدهای صنعتی کشور مسایل بانکی است و با استمهال بدهی نمی توان این مشکل را برطرف کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، عبدالوهاب سهل‌آبادی در دیدار مدیر و معاونین شعب بانک سپه استان اصفهان تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی با زیان انباشته روبرو هستند و استمهال بدهی باری از دوش تولید کنندگان برنمی‌دارد.

سهل آبادی خاطرنشان کرد: استمهال بدهی مشکل صنعتگران را برطرف نمی‌کند بلکه بدهی آنان را با سود بیشتر محاسبه می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار تشکیل کلینیک‌های صنعتی در کشور شد و گفت: خواسته اصلی صنعت گران از دولت تشکیل کلینیک هایی است که مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی را برطرف کند ولی دولت ستاد تسهیل را به جای آن تشکیل داد.

وی نرخ بهره بانکی 25 درصد را متناسب با بازدهی واحدهای صنعتی ندانست و گفت: تولید کننده در شرایطی با این نرخ بهره کالا تولید می‌کند که همتای چینی با نرخ بهره بانکی کمتر از 4 درصد کالا تولید می کند.

وی گردش منابع مالی در کشور را عامل رونق اقتصادی و برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی برشمرد و گفت: دولت در سه سال گذشته بر کاهش تورم تاکید کرده و این در حالیست که رکود اقتصادی در جامعه فراگیر شده است.

سهل آبادی پیشنهاد تشکیل دایره مشاورین بانکی در اتاق بازرگانی را ویژه فعالان اقتصادی ارایه کرد و گفت: بانک‌ها  برای پرداخت تسهیلات بانکی به فعالان اقتصادی مشاوره بدند تا منابع هدر نرود و تاثیرگذار باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز