خبرگزاری کار ایران

۳ امتیاز سپاهان را فدای دربی نمی‌کنیم

پرویز مظلومی: با برهانی هیچ مشکلی ندارم

سرمربی استقلال با اشاره به بازی مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی سختی پیش روی ما قرار دارد ولی قبل از دربی نیاز به ۳ امتیاز داریم و با تمام توان برابر این تیم به میدان خواهیم رفت.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی با سپاهان را برخی ها فکر می کنند آسان است ولی این تیم همیشه سپاهان است. سپاهان تیم خوبی است و نفرات خوبی هم دارد که اگر غفلت کنیم دچار مشکل می شویم. همه تیم ها مقابل استقلال با انگیزه هستند. ما قبل از دربی نیاز به ۳ امتیاز داریم و با حمایت هوداران یک بازی خوب را ارایه کنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بخاطر دو اخطاره بودن ۷ بازیکن استقلال، ترکیب تیم را تغییر خواهد داد، گفت: ما در این بازی از همه نفرات استفاده می کنیم. نیاز به برد روحیه بخش داریم و کاری به این نداریم که بازیکنان‌مان دو اخطاره هستند. البته به بازیکنان دو اخطاره خود می گوییم که مراقب باشند تا محروم نشوند. ضمن اینکه میثم مجیدی دو اخطاره نیست و در این باره اشتباه صورت گرفته است.

سرمربی استقلال در خصوص حضور هواداران آبی ها در این دیدار بیان کرد: ساعت بازی خوب است و امیدوارم که هواداران به ورزشگاه بیایند. دو تیم تاکتیکی بازی می کنند و هواداران می توانند دیدار خوبی را از دو تیم نظاره گر باشند.

مظلومی ادامه داد: ما این بازی را فدای دربی نمی کنیم. رقیب ما استقلال خوزستان است که دو امتیاز بیشتر کسب کرده و بدنبال این هستیم که صدر جدول را پس بگیریم.

وی در خصوص مشکل خود با برهانی عنوان کرد: من با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم. ترکیب تیم را بر اساس آمادگی بازیکنان در تمرینات اعلام می کنیم. من همیشه از او تعریف کرده ام و گفته ام که آرش در اختیار تیم است. برهانی از تمرینات دور بود و بخاطر همین در ترکیب قرار نمی گیرد. البته در ادامه راه می تواند به ما کمک کند.

سرمربی استقلال در خصوص دروازه بان این تیم در دیدار مقابل سپاهان بیان کرد: فردا با شروع بازی متوجه خواهید شد که کدام دروازه بان در ترکیب قرار می گیرد.

مظلومی در خصوص مصدومان تیمش یادآور شد: متاسفانه کریمی را شش هفته نخواهیم داشت. چشمی هم که شش ماه دور از میادین خواهد بود. البته من از کادر پزشکی باشگاه تشکر می کنم که تلاش خود را برای حفظ سلامتی بازیکنان انجام می دهند.

وی درباره اینکه آیا در استقلال به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: قرارداد من دو ساله است و نیازی به تمدید قرارداد ندارم. هدف من جوانگرایی بود که به آن دست یافته ام. از خواسته هایی که داشتیم جلوتر هستیم و بدنبال این هستیم که قهرمان شویم. من در قراردادم شرط و شروطی قایل نشدم و به کار خودم ادامه می دهم.

 

کد خبر : ۳۵۹۹۳۷