خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

رضایتمندی ۷۹ درصدی مردم از به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۵۰۲

استاندار اصفهان با انتقاد از اینکه برخی افراد به اقدامات بزرگ دولت توجه نمی‌کنند، تصریح کرد: این افراد تلاش می‌کنند با منفی بافی امیدی که در دل مردم ایجاد شده است را از بین ببرند.

به گزارش ایلنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان ضمن ادای احترام به یک‌هزار و ۷۰۰ شهید، سه هزار و ۷۰۰ جانباز و ۱۹۰ آزاده سرافراز این شهرستان، اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز ایران به برکت خون شهدا و ایثارگران و صبر و مقاومت خانواده‌های آنها است.

وی با اشاره به اینکه این سفر دوازدهمین سفری است که افتخار یافته ام در طول دو سال گذشته به شهرستان کاشان داشته باشم، به مردم با فرهنگ، سخت کوش، با بلوغ سیاسی بالای شهر دارالمومنین و شهر هنر، صنعت، تلاش و تجارت ادای احترام کرد.

استاندار اصفهان اظهار داشت: کاشان شهری با سابقه تجاری و صنعتی است و وجود اتاق بازرگانی در این شهرستان نشان دهنده جایگاه ویژه آن در صنعت است.

زرگرپور با بیان اینکه در استان اصفهان، کاشان شهری تراز اول در صنعت است، افزود: در سفر رئیس جمهور به اصفهان تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی مورد تاکید قرار گرفت و در این کارگروه مشکلات صنعتگران و سرمایه‌گذاران از جمله صنعتگران کاشان بررسی می شود.

وی افزود: گرچه درطول زمان پیگری نقطه نظرات متفاوتی وجود داشت ولی درحال حاضر همه به اجماع کلی رسیده‌اند که کار بزرگ؛ مهم، سرنوشت ساز و ماندگاری برای مردم خوب و مقاوم ایران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای برجام از یک طرف خط بطلانی به ایران هراسی و اسلام هراسی که در طول سال های قبل ایجاد شده بود کشید، اظهارداشت: از طرف دیگر این اتفاق خط بطلانی بر تحریم های ۱۲ ساله و ظالمانه برعلیه ایران بود.

استاندار با بیان اینکه با اجرای برجام غل و زنجیر از پای اقتصاد ایران برداشته شده است، افزود: ایران وارد اقتصاد بین الملل شده است و امیدواریم شرایطی فراهم شود که رونق اقتصادی را در سال آینده شاهد باشیم.

وی افزود: توافق هسته ای ایران سبب شد که حقانیت جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوع هسته ای به تصویب برسد و امروز ایران یک کشور هسته ای است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای برجام حجم وسیعی از اموال و سرمایه های بلوکه شده ایران درحال بازگشت به کشور است، گفت: این موفقیت جز بر اثر مقاومت ماندگار و مثال زدنی مردم ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و عزم جدی رئیس جمهور محترم و تیم امین، شجاع و کاردان دیپلماسی ایران به دست نمی آمد.

زرگرپور افزود: دکتر روحانی در طول دو سال گذشته علیرغم همه مشکلات توانستند به بخش مهمی از تعهدات خود عمل نمایند و مطالبات مردم را پاسخگو باشند.

زرگرپور به رضایتمندی ۷۹ درصدی مردم از به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: در چندماه مذاکرات، نقطه نظراتی و مخالفت هایی نیز وجود داشت ولی امروز رضایتمندی مردم نشان از بزرگی و ارزش این توافق است.

وی افزود: رئیس‌جمهور محترم ارتباط عزتمند با همه کشورها در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت را به مردم قول داده بود و امروز این ارتباط برقرار شده است.

استاندار اصفهان به سفر بیش از۹۰ هیأت سیاسی بلند پایه و عالیرتبه به استان اصفهان در دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: حضور این هیات ها در اصفهان بیش از هر چیز نشان دهنده بهبود روابط ایران با کشورهای دیگر است و باید توجه داشت که مقامات این کشورها برای گشودن مناسبات جدید به ایران سفر کرده اند.

زرگرپور با بیان اینکه رسیدن به تورم تک رقمی از شعارهای دکتر روحانی بود، اظهارداشت: در حال حاضر تورم از ۴۵ درصد به ۱۲ درصد رسیده است و طبق اعلام مسئولان دولت، این رقم تا چند ماه آینده تک رقمی خواهد شد. 

زرگرپور با انتقاد از اینکه برخی از افراد به این اقدامات بزرگ توجه نمی‌کنند، تصریح کرد: این افراد تلاش می کنند با منفی بافی ، امیدی که در دل مردم ایجاد شده است را از بین ببرند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر امنیت، ثبات و آرامش در کشور ایجاد شده است، افزود: همه این موفقیت ها و آرامش امروز به برکت وجود امام زمان(عج)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش های جدی رئیس جمهور محترم ایجاد شده است و باید قدردان و شکرگزار این عنایات باشیم.

زرگرپور به سیاست داخلی کشور نیز اشاره کرد و افزود: در اسفندماه سال جاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و رئیس جمهور محترم نیز تاکید کردند که این انتخابات باید با شکوه و با ابهت برگزار شود.

وی افزود: این انتخابات چشم دشمنان را کور خواهد کرد و می تواند یکبار دیگر وحدت و پکپارچگی مردم ایران به جهانیان نشان دهد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هیات های اجرایی انتخابات وظایف خود را به خوبی به انجام رسانده اند، افزود: آزرو می کنیم که سلایق مختلف در انتخابات حضور داشته باشند و مردم بتوانند نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

زرگرپور با بیان اینکه مدیران و کارمندان نباید له یا علیه نامزدین انتخابات صحبت کنند، افزود: نباید امکانات دولتی برای تبلیغ در اختیار نامزدان انتخابات قرار گیرد.

وی در ادامه اظهارداشت: مدیران دستگاه ها موظفند که براساس قانون امکانات و پرسنل خود را در صورت نیاز ستاد انتخابات در اختیار این ستاد قرار دهند و باید در این راه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

استاندار اصفهان افزود: رئیس جمهور بارها اعلام کرده اند که دولت تدبیر و امید یک دولت فراجناحی است و برای این دولت مهم نیست که کدام جناح در مجلس حضور می یابند و کارگزاران انتخابات باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز