خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

ابلاغ بازنگری طرح‌های تفضیلی مناطق ۱۴ گانه شهر اصفهان پس از ۲۰ سال

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۴۵

ازاین پس و با اجرای بازنگری طرح‌های تفضیلی مناطق ۱۴ گانه شهر اصفهان ضوابط صدور پروانه‌های ساخت و ساز بر اساس دستورالعمل های قانونی شورای عالی شهرسازی و به طور یکسان در همه ی مناطق متناسب با شرایط و مقتضیات مناطق است.

استاندار اصفهان عصر امروز با اشاره به ابلاغ طرح بازنگری طرح تفضیلی مناطق ۱۴ گانه اصفهان، گفت: بازنگری طرح‌های تفضیلی مناطق ۱۴ گانه ی شهر اصفهان در سال ۱۳۹۰ به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی کشور رسیده است. با توجه به ضرورت انطباق با ضوابط ابلاغی آن شورا و تکمیل نقشه‌های مناطق مختلف، متاسفانه تاکنون این طرح ابلاغ نشده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور افزود: با تشکیل جلسات متعدد با حضور استاندار در کمیسیون ماده ۵ در حوزه عمرانی استانداری نقشه‌ها و ضوابط اجرایی تکمیل شد و به امضا استاندار رسید و در اسفندماه سال جاری طرح تفضیلی مناطق ۴،۸، ۱۰و ۱۲ به شهرداری اصفهان ابلاغ شد.

استاندار اصفهان گفت: تا قبل از ابلاغ این طرح به دلیل عدم وجود نقشه ها، شهرداری ها بر اساس ضوابط غیر مصوب اقدام می‌کردند که موجبات سرگردانی مردم و ارباب رجوع را فراهم می‌کرد.

وی تصریح کرد: از این پس با ابلاغ این نقشه ها ضوابط صدور پروانه های ساخت و ساز بر اساس دستورالعمل‌های قانونی شورای عالی شهرسازی و به طور یکسان در همه ی مناطق متناسب با شرایط و مقتضیات مناطق ابلاغ شده است.

گفتنی است شهر اصفهان دارای ۱۴ منطقه بوده که با الحاق خوراسگان به ۱۵ منطقه تبدیل شده که شهر خوراسگان طرح تفضیلی خاص خود را دارد که در آینده نزدیک ابلاغ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز