خبرگزاری کار ایران

شهردار فولاد شهر خبر داد:

عملیاتی شدن بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال تعهد عمرانی در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۷۵

در اردیبهشت ماه سال ۹۴ مجتمع تجاری پیام، سینما فرهنگ و خانه فرهنگ محله سی ۱ در فولاد شهر به بهره برداری می‌رسد.

شهردارفولادشهر؛ در آئین تودیع و معارفه مدیر مالی با اشاره به اینکه این شهرداری توانسته است در ۱۵ ماه گذشته با عملکرد خوب خودش که نتیجه تلاش همه مدیران، کارمندان و کارگران شهرداری است را به‌دست آورد، گفت: باید به شهرداری یک نگاه خدمات محور و سازمان محور شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیری با اشاره به اینکه این مسئولیت‌ها به صورت امانت است، گفت: به صورت یک دوره‌ای وظیفه‌ای به ما محول می‌شود و تا زمانی که وظیفه و تعهد داریم باید با کوشش و تلاش این وظایف را به‌خوبی انجام بدهیم و آنچه مهم است درست عمل کردن و با انصاف کار کردن است.

شهردارفولادشهر؛ با اشاره به اعتماد مردم به شهرداری و ارزشمند بودن این اعتماد، اظهار داشت: فولادشهر هم در زمینه عمرانی و آبادی، زیرساخت‌ها و فرهنگ سازی در منطقه و استان بعنوان یک الگو شناخته شده و نگاه ویژه‌ای به این شهر می‌شود.

وی از عملیاتی شدن بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال تعهد عمرانی در سال ۹۳ خبر داد و بیان داشت: بنا داریم در اردیبهشت ماه سال ۹۴ مجتمع تجاری پیام، سینما فرهنگ و خانه فرهنگ محله سی ۱ به بهربرداری برسد.

حسین امیری تصریح کرد: در هر شهری که شهرداری ورود پیدا کرده عمران و آبادنی صورت گرفته و در شهر فولادشهر نیز به روز بودن و فعال بودن را می‌توان در سطح شهر مشاهد کرد.

شهردار در ادامه از زحمات کیانوش کیانی، قدردانی و سمت مدیر مالی را به مجتبی خسروی واگذار شد و از مجتبی خسروی تقاضا داشت مجموعه قوانین و مقرارت را سرلوحه کار خود قرار دهند و در اجرای قوانین و مقرارات جدی باشند.

امیری با اشاره به وظایف مهم این سازمان در حوزه مالی اظهار داشت: با توجه به تجربه کاری بالای آقای خسروی در حوزه مالی، با رعایت قوانین و مقررات، دستورالعمل‌ها و با دقت و سرعت در حوزه مالی ارتقاء خدمات دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز