خبرگزاری کار ایران

در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

اصفهانی‌ها خانوادگی به میدان آمدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۹۵

حال و هوای میدان امام خمینی اصفهان مانند ۲۲ بهمن سال ۵۷ است و دوربین‌های تلویزیون و عکاس‌های داخلی و خارجی ضبط‌کننده این وقایع هستند.

میدان امام اصفهان در آغازین ساعت امروز، بیست و دوم بهمن ۱۳۹۳، مملو از جمعیت است. مردم اصفهان می‌گویند ما از حق‌مان دفاع می‌کنیم و در برابر همه تهدیدها به دشمنان ثابت می کنیم که ما بر روی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خود پایبند هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در آغاز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آغازین ساعات صبح امروز مردم اصفهان از کوچک و بزرگ، پیر و جوان به صورت خانوادگی و دست در دست یکدیگر با شور و حالی وصف‌ناشدنی و با به همراه داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته شده است: «جانم فدای رهبر، اگر رهبر فرمان دهد عزم جهاد می‌کنیم، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بر حق ملت ایران داشته باشند، همه ما کفن‌پوشان رهبر هستیم، تا آخرین نفس از حق خود دفاع می کنیم و اجازه نمی‌دهیم که ابرقدرت‌ها با تهدید و تحریم حق ما ضایع کنند» و بسیاری از شعارهای دیگر که در میدان امام اصفهان طنین‌انداز است هم‌اکنون حاضر شده‌اند.

نکته قابل توجه این است که در میدان امام می‌توان از همه قشرها و گروه‌های مردمی مشاهده کرد. حال و هوای میدان امام خمینی اصفهان مانند ۲۲ بهمن سال ۵۷ است و دوربین‌های تلویزیون و عکاس‌های داخلی و خارجی ضبط‌کننده این وقایع هستند. مردم برای حضور در میدان تاریخی امام اصفهان از خیابان سپه و خیابان حافظ گروه‌ گروه و دسته‌دسته وارد میدان می‌شوند تا علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید عهد با رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز داشته باشند.

از ورودی‌های میدان امام، فریادهای یک‌صدا به گوش می‌رسد که همه یکدل و همزبان فریاد می‌زنند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

در آغاز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲بهمن امسال نسبت به سال‌های قبل پرشورتر است و مردم همچنان حضور یکپارچه در صحنه دارند. حائز اهمیت است که تا لحظات دیگر رئیس مجلس شورای اسلامی، تر علی لاریجانی در میدان امام اصفهان به سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین خواننده ارزشی کشورمان حامد زمانی نیز اشعاری را در وصف انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی در میدان امام ارائه می‌دهد.

تمام مسئولین استان اصفهان، مدیران، فرماندار، شهرداران و… در مراسم راهپیمایی امروز شرکت کردند.

همچنین جایگاه مخصوصی نیز برای خبرنگاران و عکاسان داخلی و خارجی نیز در نظر گرفته شده است تا این لحظات بسیار زیبای سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب را برای تمامی جهانیان ثبت و ضبط کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز