خبرگزاری کار ایران

با همکاری شهرداری بهارستان و کتابخانههای عمومی اصفهان:

جلسه نقد کتاب «دانسته ها و ندانسته‌های یک انقلاب " برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۴۶

جلسه نقد ملی کتاب «دانسته ها و ندانسته های یک انقلاب» نوشته محسن نصری با حضور نویسنده کتاب، روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۶ در سالن همایش های شهرداری بهارستان برگزار می‌شود.

جلسه نقد ملی کتاب «دانسته ها و ندانسته های یک انقلاب» توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اصفهان و با همکاری شهرداری بهارستان با حضور محسن نصری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، این جلسه باحضور محمود فروزبخش؛ منتقد کتاب و کارشناسان، اعضای کانون ادبی، اعضای کتابخانه های عمومی و جمعی از اصحاب فرهنگ و ادب به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می شود.

کتاب دانسته ها و ندانسته های یک انقلاب نوشته محسن نصری در ۲۹۰ صفحه و در قطع جیبی حاوی ۵۰ پرسش و پاسخ پیرامون انقلاب اسلامی در قالب هشت فصل تدوین و چاپ شده است.

در این کتاب به سوالاتی پیرامون مبانی انقلاب اسلامی، تحولات و دستاوردهای ساختار حکومتی و سیاسی، تحولات و ساختارهای نظامی دفاع مقدس، تحولات و ساختارهای علمی و فرهنگی، تحولات و ساختارهای اقتصادی و عمرانی، تحولات و ساختارهای منطقه ای و جهانی، آسیب ها و تهدیدهای انقلاب اسلامی و چشم انداز آینده انقلاب اسلامی، پاسخ داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز