خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان:

احداثسالن اجلاس سران به حمایت دولت نیازمند است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۸۸

دولت تعهد ۱۰۰ میلیارد تومان ساخت این مجموعه را قبول کرده است که تنها ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه هزینه کرده است.

شهردار اصفهان در بازدید اعضای کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان اظهار داشت: پروژه ملی احداثسالن اجلاس سران در سال ۸۹ در دولت مصوب شد و دولت یکصد میلیارد تومان این پروژه را متعهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد افزود: این در حالی است که دولت از میزان تعهد خود برای ساخت این پروژه ملی تنها ۲۰ میلیارد تومان آن را پرداخت کرده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه ساخت سالن اجلاس اصفهان یک پروژه ملی است و در ساخت آن هیچ تعصب ناسیونالیستی وجود ندارد، شهردار اصفهان ادامه ساخت آن را برعهده گرفت تا پروژه متوقف نشود.

وی افزود: پیش بینی بودجه سالانه برای این پروژه ۲۵۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده بود که در برآورد کنونی به رقم ۴۶۰ میلیارد تومان رسیده است.

سقائیان‌نژاد گفت: تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان برای ساخت سالن اجلاس شهرداری هزینه کرده است، در حالی که تعهد شهرداری ۲۰۴ میلیارد تومان از کل پروژه بوده است.

شهردار همچنین گفت: از مجموع یک‌هزار میلیارد تومان، ۵۵۰ میلیارد تومان برای ساخت هتل و مکان‌های تجاری اطراف آن درنظر گرفته شده است که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی پیش بینی کرد که در صورت وصول بودجه برای ساخت این مجموعه، اواسط سال ۹۴ سالن اصلی همایش تکمیل و کل پروژه در سال ۹۵ به اتمام می‌رسد.

سقائیان‌نژاد بیان داشت: در صورت رسیدن بودجه برای ساخت این مجموعه، اواسط سال ۹۴ سالن اصلی همایش تکمیل و کل پروژه در سال ۹۵ به اتمام می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز