خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل استاندارد استان اصفهان صورت گرفت:

ارائه گواهینامه استاندارد ایران به آ زمایشگاه سازمان پسماند شهرداری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۱۶

درراستای نیل به اهداف علمی و پژوهشی؛ آزمایشگاه سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان موفق به دریافت گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد ایران شد.

مدیر تایید صلاحیت بخش آزمایشگاه‌های همکار این اداره کل، با اشاره به اینکه آزمایشگاه همکار سازمان پسماند شهرداری اصفهان برا ی پنجمین سال متوالی از اداره کل استاندارد استان اصفهان موفق به اخذ گواهینامه تائید صلاحیت شده است، ادامه داد: آزمایشگاه سازمان پسماند شهرداری اصفهان، اولین آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد استان است که توانسته صلاحیت خود را برای انجام آزمون هایی در زمینه های کمپوست، ورمی کمپوست و انواع کودهای شیمیایی از اداره کل استاندارد اخذ کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مجتبی مستاجران، با بیان این که این گواهینامه تائیدی بر صلاحیت آزمایشگاه در انجام آزمون های مربوط به انواع کودها است، یادآور شد: این آزمایشگاه با داشتن فضای استاندارد و تجهیزات قادر به انجام آنالیزهای مختلف بر روی نمونه های آب، پساب، خاک و گیاهان نیز است که اصول استاندارد آزمایشگاهی در آن رعایت و ISO ۱۷۰۲۵ به طور کامل پیاده سازی شده است.

با اخذ این گواهینامه و به استناد روش اجرایی " تائید صلاحیت و نظارت بر عملکرد آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون " آزمایشگاه قابلیت پذیرش نمونه های مختلف از محصولات کمپوست، ورمی کمپوست و انواع کودهای شیمیایی و ارائه خدمات آزمایشگاهی باکیفیت در این زمینه را دارا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز