خبرگزاری کار ایران

مدیرفرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان:

نمایشگاه " لقمه‌های خوردنی " در اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۱۹

نمایشگاه " لقمه های خوردنی " ترکیبی از تئاتر، تابلو، کلیپ، کارهای حجیم و انیمیشن، از ۱۳ دی ماه در فرهنگسرای کوثر برپا شده و تا ۱۷ دی ادامه دارد.

مدیرفرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری گفت: مراکز فرهنگی شهرداری از محرم و صفرسال جاری تعدادی از پیام‌های قیام امام حسین(ع) را در غالب کارهای ترکیبی با هدف حفظ این ارزشها ارائه داده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، " آصالح " درخصوص ارائه پیام های واقعه کربلا تصریح کرد: بحث" ادب " به عنوان اولین فعالیت در این خصوص بود که به صورت جشنواره ای ترکیبی ارائه شد، دومین مورد " احد هفتم " بود که به صورت ترکیبی نمایشگاهی در آذر ماه ارائه شد.

وی بیان کرد: مورد بعدی که یکی از درس‌های قیام امام حسین(ع) بود، بحثرزق حلال هست که به صورت نمایشگاهی با عنوان " لقمه های خوردنی "، ترکیبی از تئاتر، تابلو، کلیپ، کارهای حجیم و انیمیشن، از ۱۳ دی ماه در فرهنگسرای کوثر برپا شده و تا ۱۷ دی ادامه دارد.

آصالح در رابطه با نمایشگاه " لقمه های خوردنی " خاطرنشان کرد: مخاطب در فرایندی در قالب گروه‌های ۳۰ تا ۴۰ نفره، به همراه یک کارشناس مجری در فضای مباحثقرار می گیرد و به صورت عینی می تواند بر مباحثتامل کند.

مدیرفرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به تاثیرگذاری این نمایشگاه اضافه کرد: در غرفه آخر که یک کار حجمی است این تاثیرگذاری به تثبیت می رسد.

وی درخصوص ضرورت بیان مباحثرزق حلال گفت: به علت مشکلات اقتصادی و سیاست های غلط کلانی که وجود دارد این موضوع در بین مردم کمرنگ شده و باید در مراکز فرهنگی شهرداری که تعامل خوبی با افراد محل و منطقه دارد به این مسائل اهمیت بیشتری داده شود.

مدیر فرهنگی سازمان با اشاره به سخن امام علی(ع) مبنی بر اینکه رزق به دو قسمت است، رزقی که به تو میرسد و رزقی که تو در پی آن هستی تصریح کرد: رزقی که قاعدتا انسان باید خودش با توکل بر خدا و جهد وتلاش و کوششی که حتی در رده جهاد شمرده شده است خودش این رزق را بدست بیاورد، در زندگی شخص یک جنبه اخلاقی تعاملی دارد.

وی بیان کرد: آن چیزی که انسان به اشتباه به دنبالش می رود، خدا متعهد شده است که این رزق، رزقی است که خودش می آید و او به بندگانش عطا می کند.

آصالح در پایان خاطرنشان کرد: مراکز فرهنگی شهرداری سعی دارد به واسطه تعاملی که با مردم دارد دغدغه و مشکلات آنها را شناسایی و برای پاسخگویی به آنها برنامه های مناسبی ارائه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز