خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان:

توسعه الکترونیک و هوشمند سازی در بخش مهارت‌های حرفه‌ای منجربه اشتغال‌زایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۷۶

فعالیت ۴۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان اصفهان می تواند نقش اثرگذاری در ایجاد شرایط اشتغال فراهم آورد.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اهمیت مقوله نظام تحولات اداری اظهار داشت: زمانی دستگاه پویایی لازم را در خود ایجاد می‌کند که مؤلفه‌های درون سیستم درک درستی از محیط پیرامونی و شناخت دقیقی از نیاز‌ها و متغیرهای بیرونی به لحاظ کمی و کیفی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی با اشاره به به‌سازی و تحول در نظام اداری افزود: در استان اصفهان به دلیل قابلیت‌های ارزشمند و مزیت‌های منطقه‌ای، ضمن شناخت صحیح می‌توان مهارت‌هایی که متناسب با آن قابلیت‌ها باشد را در اختیار جوانان قرار داد.

وی ضمن اشاره به اینکه دولت در اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید به عنوان بازوان قوی خدمات نقش آفرین باشد، عنوان کرد: از سال ۹۲ قریب به ۴۰۰ آموزشگاه آزاد با مشارکت مردمی توانسته‌اند با سرمایه خود مجوز آموزشی را اخذ و شرایط شغل را برای خود و دیگران فراهم کنند.

جلالی گفت: امروزه ما با داشتن تکالیف قانونی برای اجرایی کردن مفاد اصل ۴۴ و برون سپاری ۳۵ درصد خدمات از بدنه دولت جدا و به روش‌های مختلف خرید خدمات، واگذاری مدیریت به شرکت‌های واجد شرایط واگذار کنیم.

وی افزود: در اصلاح ساختار بحثکارسنجی، نیازسنجی، زمان سنجی باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و ضرورت استفاده از توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی خدماتی که قبلا سنتی انجام شده امروزه در بستر مجازی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز