خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره گاز شهرستان سمیرم:

۴ روستا ی شهرستان سمیرم گاز دار شدند

کد خبر : ۲۳۴۳۰۲

در ماه‌های اخیرروستا‌های قنات، کیفته، گیوسعین و دیده جان از توابع شهرستان سیمرم گاز دار شدند.

رئیس اداره گاز شهرستان سمیرم در سخنرانی پیش ازخطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به گاز دار بودن ۴شهر و ۲۲روستا گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و با اشتراک پذیری منطقه وردشت ۴هزار خانوار به دامنه مشترکین گاز سمیرم اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید علی اکبر طباطبایی، از نصب ۴۵۰ علمک گاز در ۸ماهه گذشته سال جاری خبر داد و افزود: گازرسانی به ۴ روستای قنات، کیفته، گیوسعین و دیده جان نیز در این شهرستان به تازگی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

طباطبائی ادامه داد: ایران دارای بزرگ‌ترین ذخایر گاز جهان است اما متاسفانه روند مصرف انرژی در آن سه برابر متوسط جهانی است. و طبق آمار دو برابر جمعیت یک میلیارد و چهارصد میلیون نفری چین انرژی مصرف می‌کند.

رئیس اداره گاز سمیرم نمازگزاران این شهرستان را بر صرفه جویی و مصرف بهینه این سرمایه بزرگ خداوندی دعوت کرد و در خصوص ایمنی گاز و راه‌های پیش گیری از گاز گرفتگی نکاتی را یادآور شد.

وی همچنین به رعایت نکاتی در خصوص صرف جویی نظیر؛ دو جداره کردن پنجره و یا استفاده از درزگیر در ساختمان‌ها، استفاده ازپرده‌های ضخیم وبلند، پوشیدن لباس مناسب در داخل ساختمان، مسدود نمودن دریچه کولر‌ها و… برای کاهش اتلاف انرژی حرارتی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز