خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند خانوادگی سارقان با محموله میلیاردی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۴۹

اعضای یک باند خانوادگی که اقدام به سرقت به عنف خودروهای حامل کالاها و اجناس قیمتی در سطح این استان می کردند با محموله‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۱۵۰ میلیون تومان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو با محموله در یکی از شهرستان های استان موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این سرقت ها توسط یک دستگاه خودروی پراید صورت گرفته که بررسی ها حاکی از سرقتی بودن این خودرو بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار " عبدالرضا آقاخانی " اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان توانستند رد پای یکی از مجرمان سابقه دار را در این سرقت ها به دست آورده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی اذعان داشت: متهم در اعترافات خود عنوان داشت، شوهرخواهر وی که اهل و ساکن کرمانشاه است به همراه پسرش یک ماه قبل به اصفهان آمده و در منزل آنها سکونت داشتند و در این مدت با هم اقدام به سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه شوهرخواهر متهم دارای سوابق متعدد سرقت خودرو به صورت مسلحانه و به عنف و زورگیری است تصریح کرد: ماموران با دریافت نیابت قضایی به کرمانشاه رفته و در یک عملیات ضربتی متهم اصلی را به همراه پسرش دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان سارقان سه خودروی حامل لوازم خانگی، روفرشی، پتو، پارچه و فرش به ارزش یک میلیارد و ۱۱۵۰ میلیون تومان به سرقت برده بودند و هربار بعد از سرقت محموله ها را به کرمانشاه منتقل و پس از فروش اجناس خودروها را مکان نامعلومی رها می کردند.

وی با بیان اینکه تمامی متهمان توسط مالباختگان مورد شناسایی قرارگرفتند افزود: در این زمینه هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و تحقیقات در خصوص سایر سرقت های احتمالی توسط این باند همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز