خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان اصفهان:

اجتماع ۱۱ هزارنفری بسیجیان شهرستان اصفهان درمیدان امام علی

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۶۴

امسال ۱۰ هزار نفربسیجی در قالب کاروان های دانش آموزی، دانشجویی، و گروههای مردمی به اردوی راهیان نور جنوب و غرب اعزام میشوند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون ۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای طرح های اقتصاد مقاومتی در اختیار متقاضیان قرار داده شده است گفت: یک هزار رده مقاومت بسیج تحت نظر ناحیه امام رضا(ع) هستند که در این رابطه نیز بیش از ۲۰۰ هزار بسیجی در این رده های مقاومت ساماندهی شده اند و فعالیت و ماموریت های بسیج ر انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ مرتضی عمو مهدی، در نشست خبری با خبرنگاران بااشاره به برنامه های هفته بسیج در شهرستان اصفهان اظهارداشت: در این هفته ۳۵۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان اصفهان اجرا می شود. که از مهمترین این برنامه ها اجتماع ۱۱ هزارنفری بسیجیان شهرستان اصفهان در میدان امام علی(ع) با حضور ناحیه امام صادق(ع) اصفهان است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)، در این برنامه رژه گردان های الزهرا(س) و عاشورا بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه اصفهان و همچنین سخنرانی فرماندهان ارشد سپاه انجام می شود گفت: میقات صالحین از دیگر برنامه های متمرکز هفته بسیج است که در این برنامه حلقه های صالحین بسیج در مراسم نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شرکت می کنند و یک نمادی از تجمع بسیجیان شهرستان است.

عمومهدی، عطرافشانی گلزارهای شهدا، رزمایش گردان های عاشورا و الزهرا(س)، کوهپیمایی، مسابقات فرهنگی ورزشی، دیدار با هزار خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه عملکرد به منظور ارتقای سطح اطلاع از فعالیت های بسیج، نشست های بصیرت با موضوع ماهواره و رسانه را از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج در شهرستان اصفهان عنوان کرد.

وی همچنین از افتتاح ورزشگاه ۹ دی در محله محمود آباد در یکشنبه(دوم آذر) خبر دادو گفت: متاسفانه علیرغم جمعیت زیادی که در این منطقه زندگی می کنند اما محرومیت ها در ان زیاد است که باید مسئولان در این زمینه اقدامات عاجلی را انجام دهند و به ان رسیدگی بیشتری کنند.

وی تاکید کرد: در ۷ گلزار شهداء که در ناحیاه امام رضا(ع) هستند غبارروبی مزار شهداء انجام میشود.

عموم مهدی همچنین به اعزام کاراوان راهیان نور از این ناحیا اشاره کرد و بیان داشت: امسال ۱۰ هزار نفربسیجی در قالب کاروان های دانش آموزی، دانشجویی، و گروههای مردمی به اردوی راهیان نور جنوب و غرب اعزام میشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز