خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در نجف آباد عنوان کرد:

سرانه فرهنگی و ورزشی هرشهروند در نجف آباد ازمیانگین استان کمتراست

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۵۴

فرهنگسرای خارون و مجموعه سالن شهروند شهرستان نجف آباد به مساحت ۱۵ هزار متر مربع افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رسول زرگرپور در مراسم افتتاح فرهنگسرای خارون و مجموعه سالن شهروند شهرستان نجف آباد، با ادای احترام به مقام شامخ ۲۵۰۰ شهید و همهٔ جانبازان و ایثارگران این شهرستان گفت: این فرهنگسرا و سالن همایش، پروژه‌ای در استاندارد پروژه‌های ملی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان با بیان اینکه شهر‌ها نیازمند به فضای آرامش بخش و خدمات موثر هستند، اظهار داشت: آنچه مهم است رضایت مردم از این خدمات و مشارکت آنان در سرمایه گذاری‌ها و تصمیم گیری هاست.

وی با بیان اینکه سرانهٔ هر شهروند در نجف آباد مقداری از میانگین سرانهٔ استان کمتر و درشان مردم این شهرستان نیست، افزود: این کمبود می‌تواند از طریق مشارکت مردمی در انجام پروژه‌های شهری و همچنین مشارکت دولت و شهرداری در اجرای پروژه‌ها جبران کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه به جد پیگیر متروی اصفهان - نجف آباد است، گفت: اجرای این پروژه می‌تواند در حل مشکل ترافیک کمک بسزایی کند.

فرهنگسرای خارون و مجموعه سالن شهروند شهرستان نجف آباد به مساحت ۱۵ هزار مترمربع با ظرفیت ۸۵۰ صندلی با حضور استاندار اصفهان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز