خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان های استان اصفهان خبرداد:

۸۹زندانی بامحکومیت مالی ۸۲۸میلیونی تومانی از زندان اصفهان آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۰۵

با حضور بیش از ۵۰ نفر از خیرین از صنوف مختلف استان زمینه آزادی ۸۹زندانی محکومیت‌های مالی با پرداخت بیش از ۸۲۸میلیون تومان فراهم شد.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در مراسم بررسی پرونده‌های۸۹زندانی محکوم مالی با بدهی ۸۲۸میلیون تومان از زندان مرکزی اصفهان با اشاره به اینکه حضور خیرین موجب پیشرفت فعالیت‌ها و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی شده است، اظهار داشت: حضور خیرین در زندان‌ها موجب آرامش و امنیت هرچه بیشتر در زندان‌ها شد به نحوی که زندانیان نیز در زندان‌ها هر از چندگاهی چشم انتظار حضورآنان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیری، درجمع خیرین خیریه‌های امام موسی کاظم(ع)، حضرت زهرا(س)، امام محمدباقر(ع)، رئیس اتاق اصناف استان و بیش از ۵۰نفر از خیرین از صنوف مختلف عنوان کرد: پس از ۴ سال حضور و تلاش در مجموعه زندان‌های استان، یکی از قشرهایی که بصورت جدی و همگام با نظام اصلاح و تربیت وارد عرصه شد، خیرین بودند که با لبیک به ندای نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گام‌های بزرگی را یکی پس از دیگری در سطح زندانهای استان برداشتند.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان، احداثمجموعه‌های خوابگاهی، بهداشتی و درمانی، کمک به خانواده‌های مددجویان بی‌بضاعت و آزادی زندانیان را از جمله دیگر اقدامات برشمرد و تصریح کرد: گام‌های خیرین هر کدام یکی پس از دیگری با سرعت، دقت و دلسوزی و با نیت خیر انجام می‌گیرد و اصفهان در این زمینه نیز سربلند شد.

وی در ادامه با قدردانی از حضور خیرین و اتاق اصناف به فرایند ازادسازی زندانیان نیز اشاره‌ای کرد و افزود: در طی عمر بیش از سه سال از شروع کار خیریه امام موسی کاظم(ع) تا کنون بیش از۳۴۷ زندانی با پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد ریال اززندان آزادکه خوشبختانه یک موردبازگشت به زندان وجود نداشته است.

وی افزود: با معرفی چگونگی عملکرد فعالیت‌های فرهنگی مذهبی در زندان‌ها و بازگشت مددجویان به آغوش جامعه، خیرین می‌توانند با دیدگاه خیرو نیت خالصانه زمینه آزادی تعداددیگری از زندانیان را به مناسبت عید غدیر خم فراهم سازند.

در ادامه نیز حاضرین پس از بازدید از خوابگاه‌ها و بخش‌های مختلف زندان، به بررسی پرونده‌های قضایی و توضیحات امینی مدیرزندان و مددکاران نسبت به تعهد پرداخت میزان بدهی آنان اقدام کردند.

دراین جلسه در مجموع تعداد۸۹ زندانی محکوم مالی با بدهی ۸۲۸میلیونی تومانی فراهم که تعداد ۴۸زندانی محکوم مالی با بیش از ۴۴۰میلیون تومان بدهی توسط اصناف و خیرین و تعداد ۴۱ زندانی نیز توسط کمک خیرین از محل ستاددیه استان با بدهی بیش از ۳۸۸ میلیون تومان فراهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز