خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان اصفهان خبر داد:

شاخه گل‌های طلایی که بنام ۲۴ عیار فروخته می‌شود، استاندار نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۳۷

شاخه گل‌های طلایی که دربازاراصفهان بنام ۲۴ عیار فروخته می‌شود، استاندار نیست / / مردم فریب تبلیغات را نخورند.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان، با اشاره به اینکه مردم باید توجه داشته باشند شاخه گل‌های طلایی که به نام ۲۴ عیار در بازار عرضه می‌شوند و به نام طلا به مردم فروخته می‌شوند، گفت: این شاخه گل‌ها اصلا طلا نبوده و ۲۴ عیار نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامحسین شفیعی، تاکید کرد: این شاخه گل‌ها پلاستیکی‌ها بوده و با لایه نازکی در وسط آن که از آب طلا استفاده شده است، مردم را فریب می‌دهند.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع دیده شده است که مردم حتی سکه‌های خود را می‌فروشند و اقدام به خرید این شاخه‌های به اصطلاح طلایی می‌‌کنند، افزود: خوشبختانه یک مرکز بزرگ توزیع این شاخه‌های گل در کاشان شناسایی و پلمپ شد و دراصفهان نیز یک شرکت بزرگ که اقدام به عرضه این اجناس می‌نمود به مراجع قانونی معرفی شد.

وی با بیان این مطلب که متاسفانه علیرغم اینکه عرضه این محصولات خارجی بدون استاندارد، در کشور غیر قانونی است اما هنوز اقدامات جدی در این زمینه از سوی مسئولین ذی ربط صورت نگرفته است، گفت: بازرسین اداره کل استاندارد استان اصفهان در صورت برخورد با این موضوع، بدون شک اقدامات قانونی لازم اعم از توقیف و جمع آوری محصولات تقلبی و معرفی عرضه کننده خاطی به مراجع قضایی را اعمال خواهند کرد.

شفیعی، با اشاره به اینکه این شاخه گل‌های به ظاهر طلا از تایلند و تایوان وارد بازار می‌شوند، ادامه داد: این شاخه گل‌ها با قیمت ۵ دلار خریداری شده و لی در بازار به قیمت ۳۰۰ هزارتومان(۱۰۰دلار) فروخته می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان تاکید کرد: اطلاع رسانی به فروشگاه‌های طلا شده است که از این محصول که به نام ۲۴ عیار در بازار عرضه می‌شود اجتناب کرده و هرگزاقدام به خرید و فروش این شاخه گل‌های طلایی نکنند.

وی در پایان از مردم خواست که در خرید و فروش هر گونه محصول به نام طلا دقت کافی داشته باشند و به تبلیغات بی‌مورد برخی فروشگاه‌ها توجه نکنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز