خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اصفهان خبر داد:

توزیع بیش از ۹۰۰ سبد لوازم التحریر و پوشاک به فرزندان زندانیان تحت پوشش

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۶۴

در راستای بازگشایی مدارس و همزمان با آغاز ماه مهر و با کمک خیرین و نیکوکاران بیش از ۹۰۰سبد لوازم التحریر شامل پوشاک و کیف و دفتربین فرزندان زندانیان نیازمند توزیع شد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اصفهان از توزیع بیش از ۹۰۰سبد لوازم التحریر شامل پوشاک و کیف و دفتر خبر دادو گفت: این سبد لوازم التحریر با کمک و مشارکت خیرین با کمترین مبلغ حدود ۵۰۰هزار ریال خریداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمود مباشری، ادامه داد: در راستای بازگشایی مدارس در سراسر کشور و آغاز ماه مهر با کمک خیرین و نیکوکاران فرزندان زندانیان نیازمند نیز با دستانی پر به استقبال تعلیم و تربیت رفتند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان اصفهان اظهارداشت: با هدف ایجاد روحیه و نشاط و تشویق فرزندان زندانیان نیازمند به کسب تعلیم و تربیت؛ با کمک خیرین بیش از ۹۰۰سبدکالای لوازم التحریر با قیمت مناسب خریداری و به خانواده ها ی آنان تحویل شد.

وی گفت: این سبد کالا شامل لباس فرم پسرانه و دخترانه، کیف، لوازم التحریرو دفاتر مشق مورد نیاز هر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که در روز های پایای شهریور ماه به آنان اهداء شد.

مباشری تصریح کرد: مبلغ هر سبدبطور میانگین بین ۵۰۰تا ۶۰۰هزار ریال است که با تخفیفات ویژه و تدابیر هیئت مدیره و خیرین خریداری گردید در صورتیکه این سبد ارزش ریالی بیش از ۸۰۰ هزار ریال دارد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان در پایان با قدردانی از حضور و مشارکت خیرین؛ اعضاء هیئت مدیره و مدیر کل زندانهای استان در تهیه و توزیع این سبد اظهارامیدواری کرد تا در آینده نیز به مناسبت های مختلف به این قشر نیز کمک و مساعدت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز