خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان:

برگزاری بیش از یک هزار برنامه هفته دفاع مقدس درناحیه امام صادق(ع) اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۶۴

شعار امسال هفته دفاع مقدس «ایستادگی و استقامت دیروز، عزت امروز و تعالی فردا» است که بدون شک تکریم فرهنگ شهادت، جهاد، روحیه شهادت‌طلبی همراه با ایثارگری و استقامت در برابر بیگانگان مهم‌ترین رسالت ما در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) پرداخت و گفت: محوریت اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال، مردمی است که در این زمینه بیش از یک‌هزار برنامه در قالب‌های مختلف اعم از رزمی، فرهنگی، هنری و بازگویی خاطرات رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در این هفته به همت ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی مقواساز، با تاکید بر رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس توسط بسیجیان جوان در ماه‌های اخیر افزود: جوانان بسیجی در این رزمایش بزرگ به خوبی اثبات کردند که از منظر آمادگی و همت و ایستادگی در برابر دشمنان و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی چیزی کمتر از شهدای هشت سال دفاع مقدس ندارند و با همان میزان معنویت راه امام و انقلاب را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: نخستین برنامه‌های هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده توسط این ناحیه، اجرای رزمایش گردان‌های الزهرا و عاشورا در مناطق اصفهان به منظور تقویت بنیه دفاعی و امنیتی بسیج است که هم اکنون آغاز شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان از برگزاری جلسات مشورتی و توجیهی متعدد با نمایندگان مردمی محلات و مناطق مختلف اصفهان با عنوان رسم خوبان به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در سال جاری خبر داد و افزود: شعار امسال هفته دفاع مقدس با عنوان «ایستادگی و استقامت دیروز، عزت امروز و تعالی فردا»، است که بدون شک تکریم فرهنگ شهادت، جهاد، روحیه شهادت‌طلبی همراه با ایثارگری و استقامت در برابر بیگانگان مهم‌ترین رسالت ما در هفته دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یک فرصت بزرگ در نظام جمهوری اسلامی ایران است که می‌توان از آن بهره‌هایی همچون انتقال فرهنگ مقدس شهادت و جهاد به نسل جوان، تقدیر و تعظیم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و بازخوانی اندیشه‌ها و دروس دفاع مقدس را برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز