خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارق منازل

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۸۳

در بازرسی از مخفیگاه یک سارق حرفه‌ای بیش از ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه شامل لپ تاپ، فرش‌های ابریشمی دستباف، ظروف چینی و نقره، لوازم خانگی و تلویزیون LED کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اذعان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در برخی از محلات شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها و جلوگیری از سرقت‌های احتمالی دیگر در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی افزود: در این زمینه گشت‌های ویژه‌ای در سطح شهر فعال شدند تا اینکه با اقدامات ویژه پلیسی تصویری از سارق به دست آمد، با به دست آمدن این تصویر تحقیقات کارآگاهان وارد فاز جدیدی شد و آنان توانستند با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی ویژه هویت و سوابق سارق را به دست آورند.

وی با بیان اینکه متهم اهل و ساکن کرج و دارای ۱۸ فقره سابقه کیفری است، گفت: با ردیابی محل سکونت وی سرانجام ماموران توانستند مخفیگاه وی را شناسایی کرده و طی نیابت قضایی در یک عملیات هماهنگ و منسجم متهم را در مخفیگاهی واقع در شهرستان کرج شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای بیش از ۳ میلیارد ریال اموال مسروقه شامل لپ تاپ، فرش‌های ابریشمی دستباف، ظروف چینی و نقره، لوازم خانگی و تلویزیون LED کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از اینکه با مدارک و مستندات علمی پلیس مواجه شد به بزه انتسابی خود اقرار کرد، گفت: متهم تاکنون به چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف و عنوان داشته است که با خودروی شخصی خود در محله‌های مختلف شهر اصفهان پرسه می‌زده است و خانه‌هایی که در آن کسی نبوده را شناسایی و در یک فرصت مناسب از در بالا رفته لوازم سبک را انتخاب و به سرقت می‌برده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه احتمال می‌رود تعداد منازلی که مورد دستبرد این سارق قرار گرفته بیش از این تعداد باشد، از شهروندانی که منازل آن‌ها در شهر اصفهان به سرقت رفته خواست که به منظور پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

وی بر رعایت اصول ایمنی و هشدارهای انتظامی برای پیشگیری از سرقت منزل تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده از لامپ‌های تایمردار و آیفون هوشمند که در غیاب شما خانه را روشن نگه می‌دارند و مشخص می‌کنند که در منزل کسی هست و همچنین به کار بستن دزدگیر، قفل‌های ضد سرقت، نرده کردن در و پنجره‌ها و سپردن منازل خود به همسایگان مورد اعتماد می‌تواند از وقوع این گونه سرقت‌ها جلوگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز