خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کتابخانه‌های استان اصفهان خبر داد:

کتابخانه شهر مهاباد اردستان با کمک ۲۵۰ میلیون تومانی خیرین احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۷۲

بزودی کتابخانه‌های شهر دهاقان و همچنین در شهرستان کاشان شهر مشکات که توسط خیرین آماده شده افتتاح و بهره برداری می‌کنیم.

مدیر کل کتابخانه‌های استان اصفهان در مراسم کلنگ احداثکتابخانه شهر مهاباد اردستان، با اشاره به اینکه با گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کتابخانه شهر مهاباد استیجاری بوده است، اظهار داشت: این کتابخانه قراراست در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع در دوطبقه با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان ساخته شود که ۲۵۰ میلیون آن توسط خیر و مابقی آن از تملک دارایی شهرستان و بودجه‌های ملی تقبل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامرضا یاوری افزود: با پیگیری‌هایی که شهردار مهاباد با تعدادی از خیرین داشتند قرارشده که کنار کتابخانه سالن اجتماعات شهر با کمک خیرین ایجاد شود.

وی بیان داشت: بزودی کتابخانه‌ای را نیز در شهر دهاقان و همچنین در شهرستان کاشان شهر مشکات که توسط خیرین آماده شده افتتاح و بهره برداری خواهیم کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از همه خیرین درخواست کرد که در امر کتابخانه سازی و ترویج فرهنگ مطالعه مثل همه امور یاری رسان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز