خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

کاهش فاصله محلات برخوردار و کمتر برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۰۰

امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از تعدادی از پروژه های شهرداری منطقه ۱۱ بودیم که نشان دهنده این است که این منطقه در مسیر توسعه قرار گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۱ عنوان کرد: منطقه ۱۱ در مسیر توسعه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رضا امینی در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۱ اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از تعدادی از پروژه های شهرداری منطقه ۱۱ بودیم که نشان دهنده این است که این منطقه در مسیر توسعه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: بیش از یک دهه از الحاق منطقه ۱۱ به شهر اصفهان می گذرد و خوشبختانه این الحاق در ذائقه مردم خوب جلوه کرده و طرح های متعدد فرهنگی - اجتماعی با مشارکت مردم و با رویکرد محله محوری در سال های اخیر در این منطقه برنامه ریزی شده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از ردیف های اعتباری محرومیت زدایی در بودجه ۹۳ توجه ویژه ای به این منطقه شده است بیان داشت: منطقه ۱۱با مدیریت شهرداری منطقه در مسیر توسعه قرار گرفته و ریلی که برای آن ترسیم شده، توسعه با مشارکت مردم و رویکرد محله محوری می باشد.

امینی بیان با اشاره به استقبال مردم از این افتتاحیه عنوان کرد: استقبال مردم از مراسم امروز نشان دهنده این است که مردم از این رویکرد محله محوری و نگاهی که باعثکاهش فاصله محلات برخوردار و کمتر برخوردار می شود راضی هستند.

پروژه‌های مورد بهر ه برداری در این منطقه، شامل احداثزورخانه ذوالفقار با هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال، احداثسالن ورزشی با ۴۱ میلیارد ریال اعتبار، احداثپارک شهری درخشان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۳ میلیارد ریال، احداثزمین ورزشی روباز درخشان با یک میلیارد ریال اعتبار، احداثسالن آمفی تئا‌تر تخصصی کودک، احداثسرویس بهداشتی خیابان شهید هاشمی‌نژاد با ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار، ساماندهی، تکمیل و تجهیز پارک شاهد، اصلاح و بهینه سازی آبنماهای میدان درخشان، اشرفی اصفهانی و شهید بختیاری در میدان درخشان، کهندژ و شهید بختیاری با ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار است.

همچنین احداثبوستان محلی مطهر با ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار، احداثبوستان اقاقیا، احداثادامه خیابان امام جواد(ع) حد فاصل میدان اخلاص تا باغ بانوان، پیاده‌روسازی و جدول گذاری خیابان شهیدان غربی، احداثخیابان نیکان حدفاصل میدان حمزه تا میدان اخلاص با ۸۵۰ میلیون ریال اعتبار. روکش آسفالت اصلی خیابان‌های امام رضا(ع)، سعدی و شریف شرقی با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های این منطقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز