خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته علمی جشنواره برند اصفهان:

برای رسیدن به وضعیت مطلوب برای برند، نیاز به برنامه‌های کاربردی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۶۵

در استان اصفهان سازمان‌هایی وجود دارد که به لحاظ بلوغ برند کمتر رشد کرده اند که یکی از اهداف جشنواره برند متوازن سازی سازمان‌ها در زمینه توسعه برند است.

رییس کمیته علمی جشنواره نام و علامت تجاری برتر استان اصفهان گفت: وضعیت برندسازی در استان اصفهان هم خوب است و هم به اندازه کفایت مطلوب نیست، سازمان هایی در استان وجود دارد که به لحاظ بلوغ در زمینه برند کمتر رشد کرده‌اند که یکی از فعالیت های این جشنواره متوازن سازی سازمان ها در زمینه توسعه برند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آرش شاهین، اضافه کرد: البته با توجه به اینکه شرایط و محیط سازمانی به طور مرتب در حال تغییر و تحول است، هیچگاه نمی توان گفت وضعیت برند مطلوب است بلکه همواره نیاز به حرکت وجود دارد.

وی گفت: این کمیته ماموریت دارد اهداف علمی جشنواره را تعریف کند و با سازماندهی علمی جشنواره، تهیه محتوا و تدوین برنامه علمی و آموزشی آن، توسعه و نظارت بر بلوغ برند در استان را بر عهده بگیرد.

دکتر شاهین اعلام کرد: برای ارزیابی برندها در این جشنواره یک الگوی ارزیابی ۴ سطحی طراحی شده است که سعی ما بر جامعیت، تمایز و نوآوری در الگو بوده است. این الگو تمام مدل ها و روش های تایید شده موجود را که در جشنواره های دیگر مورد استفاده قرار گرفته اند به رسمیت می شناسد و آنها را رد نمی کند. وی بر وجود یک فضای قابل اعتماد و مبتنی بر فرهنگسازی در حوزه برند در این جشنواره تاکید کرد.

وی در خصوص دسته بندی مشارکت کنندگان در ۴ سطح این الگو گفت: در سطح اول کسانی که آشنایی مختصری با مقوله برند دارند مورد شناسایی قرار می گیرند. در سطح دوم که یک مرحله فراتر از سطح اول است، شامل کسانی می شود که فعالیت هایی بیشتر از آموزش و یادگیری داشته اند.

وی ادامه داد: سطح سوم مربوط به کسانی است که بر روی استانداردهای برند و برند سازی متمرکز بوده اند و سطح آخر مربوط به سرآمدی برند است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: دانشگاه همه سعی خود را برای نزدیک شدن به صنعت انجام می دهد و خانه صنعت و معدن طبق تجربه، برای برقراری ارتباط میان این دو بخش، نسبت به کانال های دیگر متمایز است.

شاهین، با بیان اینکه در ارتباط صنعت و دانشگاه بنا بر این نیست که فقط یک طرف سود ببرد، گفت: رسالت ما اینست که با ورود به بخش صنعت، این بخش منتفع شود و درواقع به دنبال یک ارتباط دو سویه و برد - برد هستیم.

رییس کمیته علمی جشنواره نام و علامت تجاری برتر استان اصفهان خاطرنشان کرد: ایده های علمی ما در ارتباط با صنعت است که محک می خورد و فعالیت های صنعت هم در این ارتباط محک علمی می خورد.

شاهین با اشاره به وجود انجمن های صنایع مختلف در زیرمجموعه خانه صنعت و معدن ادامه داد: تلاش ما اینست که به عنوان یک بازوی فکری خوب بتوانیم یک رویکرد تصمیم گیری و تصمیم سازی علمی درباره برند را در صنایع استان از طریق این تشکل رواج دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز