خبرگزاری کار ایران

با راه اندازی فازاول تصفیه خانه آب گلپایگان:

نصب دستگاه فیلتر شنی برای بهبود کیفیت آب شرب تصفیه خانه گلپایگان در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۹۰

طرح بزرگ آبرسانی به گلپایگان یکی از مهم‌ترین طرح‌های آبفا استان اصفهان به شمار می‌آید که شامل ساخت تصفیه خانه آب، اجرای خطوط انتقال آب و ساخت ایستگاه پمپاژ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه خط انتقال آب به گلپایگان ازمهم‌ترین طرح‌های استان اصفهان است، گفت: این طرح شامل ساخت تصفیه خانه آب، اجرای خطوط انتقال آب و ساخت ایستگاه پمپاژ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی، با بیان جزییات اجرای خطوط انتقال آب ادامه داد: خط انتقال آب خام از محل انشعاب خط انتقال آب قم به طرف تصفیه خانه آب و همچنین خط برگشت آب تصفیه شده به طرف ایستگاه پمپاژ در مدار بهره برداری قرار دارد. همچنین خط انتقال آب تصفیه شده به مخزن ذخیره آب واقع در میدان کارگر نیز در مدار بهره برداری قرار دارد.

وی با اشاره به مراحل ساخت قسمت‌های مختلف تصفیه خانه آب گلپایگان افزود: فازاول تصفیه خانه آب گلپایگان با ظرفیت ۱۰۰ لیتر بر ثانیه درمدار بهره برداری قرار دارد و نصب و راه اندازی یک دستگاه فیلترشنی جهت بهبود کیفیت آب شرب خروجی از تصفیه خانه درحال انجام است.

وی بیان داشت: این درحالی‌ست که شهردار و اعضای شورای شهر گوگد ازعملیات خط انتقال فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد بازدید کردند. با توجه به عبورخط انتقال فاضلاب از اراضی کشاورزی و خیابان‌های شهر گوگد و روستاهای اطراف، تعامل با شهرداری شهر گوگد و صاحبان اراضی در دستور کار آبفای گلپایگان قرار دارد. این خط انتقال با هدف جمع آوری فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد از محل ساخت تصفیه خانه فاضلاب به سمت شهر‌های گوگد و گلپایگان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در این پروژه سه کیلومتر لوله گذاری از جنس بتن با پوشش داخلی پلی اتیلن به قطر ۱۰۰۰ میلی متر با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال اجراء می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز