خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، ‌امنیتی استانداری اصفهان:

در بین استان‌های کشور، اصفهان بیشترین آمار مهاجرت افاغنه را به خود اختصاص داده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۶۷

بهداشت و سلامت اتباع خارجی خصوصا افاغنه در استان باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه بررسی وضعیت بهداشت و ارتقاء سلامت اتباع خارجی در استان، گفت: با توجه با حضور تعداد زیادی از اتباع خارجی خصوصا افاغنه در استان باید بهداشت و سلامت آنان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ رسول یاحی با بیان اینکه استان اصفهان سومین استان مهاجرپذیر کشور بوده و بیشترین آمار مهاجرت افاغنه را دارد، اظهار داشت: اصفهان یکی از اصلی‌ترین استان‌های کشور در بحثپذیرش، اسکان و اشتغال اتباع خارجی خصوصا افاغنه بوده و این مسئله اتخاذ سازوکار ویژه‌ای جهت تأمین سلامت و بهداشت این افراد را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه اتباع به دلایل مختلف از زادگاه خود مهاجرت می‌کنند و این موضوع باعثایجاد آلام و دردهایی برای آنان می‌‌شود، تصریح کرد: باید در بحثسلامت و بهداشت دغدغه‌های اتباع را به صفر برسانیم.

یاحی افزود: استان اصفهان دارای حاذق‌ترین اطباء و پیشرفته‌ترین و مجهز‌ترین کلینیک‌ها، ‌ بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها می‌باشد و با این شرایط باید مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط در خصوص تأمین سلامت و بهداشت اتباع خارجی با یکدیگر تعامل مطلوب داشته و همکاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز