خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر تاکید کرد:

مسئله حجاب و عفاف نکته استراتژیک اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۱۲

اسلام با کار کردن زن مخالف نیست اما با استفاده ابزاری از زن در جهت منافع اقتصادی، تبلیغ و فروش کالا و فعالیت هایی که شخصیت زنان را دچار خدشه کند مخالف است.

امام جمعه شاهین شهر؛ دراولین همایش عفاف و حجاب بانوان شهرداری با بیان اینکه این اقدام شهرداری و ابتکار جدید، مثبت، قابل تقدیر و پسندیده است اظهار داشت: اسلام با کار کردن زن مخالف نیست اما با استفاده ابزاری از زن در جهت منافع اقتصادی، تبلیغ و فروش کالا و فعالیت‌هایی که شخصیت زنان را دچار خدشه کند مخالف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ملکیان، یکی از نکته‌های استراتژیک در اسلام را حجاب و عفاف اعلام کرد و بیان داشت: امروز دشمن بر روی این گلوگاه حساس توجه دارد. قرآن نگاه را تیری مسموم از تیرهای شیطان اعلام کرده است و امروز دشمن با رواج بی‌حجابی و بی‌عفتی در میان زنان و بی‌غیرتی در میان مردان سعی دارد از این راه به اسلام ضربه بزند.

نماینده ولی فقیه درشاهین شهر ادامه داد: در طول تاریخ از زمان زنده به گور کردن دختران و حتی زنانی که همسرانشان فوت می‌کردند تا امروز که به عنوان ابزاری در خدمت کسب نتیجه اقتصادی استعمارگران تبدیل شده است، به مقام و موقعیت زنان ظلم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز