خبرگزاری کار ایران

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ذوب آهن اصفهان خبر داد:

طرح بازیافت پسماند ذوب آهن اصفهان در انجمن سبز اروپا ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۶۷

با اجرای طرح بازیافت پسماند ذوب آهن اصفهان، محصولی که برای کارخانه مشکلاتی به وجود آورده و قرار بود با نظر سازمان حفاظت محیط زیست از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل شود به محصول با ارزش مناسب تبدیل می‌شود.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: در ذوب آهن اصفهان با صرفه هزینه تحقیقاتی قابل توجه و با همت مدیریت‌های ارشد پژوهش و کک‌سازی، محصولی که برای کارخانه مشکلاتی به وجود آورده و قرار بود با نظر سازمان حفاظت محیط زیست از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل شود به محصول با ارزش مناسب تبدیل می‌شود.
به گزارش ایلنا از اصفهان؛ نعمت الله محسنی با بیان اینکه ضایعات ناشی از فعالیت بخش کک سازی این مجتمع در منطقه موسوم به تنگ جوزدان در نزدیکی ذوب آهن اصفهان ریخته می‌شد، اظهار داشت: با این حرکت در چند ماه آینده حوضچه‌های منطقه تنگه جوزدان از ضایعات بخش کک سازی ذوب آهن پاکسازی خواهد شد.
وی تصریح کرد: در ذوب آهن اصفهان، هیچ چیز غیر قابل مصرفی تولید نمی‌شود و هر محصولی ناشی از فرآیند تولید را به عنوان کالا محسوب می‌کنیم.

وی افزود: این طرح بدنبال ارزیابی هفته گذشته تیمی از ارزیابان انجمن مدیریت سبز اروپا و انجمن مدیریت سبز ایران، ثبت شد و تیم ارزیاب انجمن سبر اروپا آخرین اقدامات انجام شده در خصوص طرح بازیافت پسماندهای موجود در حوضچه‌های تنگه جوزدان و مدارک و مستندات لازم را در حوزه‌های زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژی از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
محسنی تصریح کرد: کریم زاین، دبیر کل این انجمن، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ذوب آهن اصفهان از فعالیت‌های زیست محیطی در این شرکت بخصوص طرح بازیافت پسماندهای منطقه تنگه جوزدان قدردانی کرد و خواستار ادامه روند مثبت اتخاذ شده در حوزه محیط زیست شد.
اگفتنی است؛ نجمن مدیریت سبز اروپا هر سال طرح‌های زیست محیطی انجام گرفته در سطح جهان را از دیدگاه زیست محیطی، اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز