خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون حمل و نقل کالای استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و متصدیان حمل و نقل کالا

کد خبر : ۱۸۲۶۵۸

به منظور افزایش سطح آگاهی شغلی و فنی مدیران حمل و نقل، ۴ دوره آموزشی ویژه مدیران و متصدیان شرکت های حمل و نقل کالای استان اصفهان برگزار شد.

رئیس کانون حمل و نقل کالای استان اصفهان گفت: کانون شرکت های حمل و نقل کالای استان اصفهان به منظور ارتقا سطح عملکرد و استاندارد سازی فعالیت شرکت های حمل و نقل و افزایش آگاهی های شغلی و فنی مدیران اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران و متصدیان حمل و نقل شرکت های حمل و نقل کالا نموده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ عبدالرسول باقری با اشاره به اینکه این دوره آموزشی از ۱۰ خرداد تا ۱۰ تیر ماه سال جاری برگزار شده است اظهار داشت: این دوره های آموزشی با حضور ۷۸۱ نفر از مدیران شرکت های حمل و نقل استان در ۴ دوره آموزش حمل مواد خطرناک، اصول و ضوابط ابعاد اوزان بار، مهار بار و آموزش مدیران فنی برگزار شد.

وی تعداد شرکت کنند گان در دوره آموزشی مدیران فنی را ۵۹۳ نفر، دوره آموزشی مهار بار را ۶۹ نفر، دوره آموزش حمل مواد خطرناک را ۵۴ نفر و دوره آموزشی اصول و ضوابط ابعاد اوزان بار را ۶۵ نفر برشمرد و مهمترین نتیجه برگزاری این دوره آموزشی را رعایت هر چه بیشتر اصول و مقررات مربوط به حمل و نقل کالا در این شرکت ها دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز