خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع کارگران مبارکه:

دولت به همه قول‌هایی که به مردم داده متعهد است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۸۰

مشکل کارگران برخی ازشرکت‌های فولادی که حدود پنج ماه حقوق معوقه داشتند حل شد و بزودی حقوق خرداد را نیز دریافت می کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رفع محرومیت یک آرمان تمام نشدنی برای همه دولت‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی ربیعی در جمع تعدادی از کارگران شهرستان مبارکه افزود: دولت تدبیر و امید دولتی است که به هیچ عنوان بنا به پاک کردن صورت مسئله‌ها ندارد و برای حل هر مسئله‌ای اقدامات خوبی را انجام خواهد داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما با بی‌سوادی، زندگی سخت در حاشیه‌ها و روستاها و همچنین درآمد‌های بسیار کم روبه‌رو هستیم و باید تلاش کنیم در جهت رفع این مشکلات گام‌های خوبی را برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید به رسمیت شناختن واقعیت‌های اجتماعی است، گفت: رفع محرومیت یک آرمان تمام نشدنی برای همه دولت‌ها محسوب می‌شود.

ربیعی گفت: در همین زمینه دولت تدبیر و امید سیاست‌های رفاهی خود را تدوین کرده است که در این بخش فعالیت‌های بهزیستی بخش عمده‌ای از سیاست‌های رفاهی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در مورد همه قول هایی که نظام اسلامی و دولت به مردم داده متعهد هستیم، افزود: فعالیت در حوزه درمان، بیمه‌های اجتماعی، بهزیستی، یارانه‌های نقدی و غیرنقدی، مبارزه با سیاست‌های محرومیت‌زدایی، بخش‌هایی از سیاست‌های رفاهی دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مجموعه دولت و ۸۵ نماینده مجلس شورای اسلامی پیگیر حل مسئله حقوق معوقه کارگران شرکت های فولادی هستند، گفت: مشکل کارگران برخی از شرکت های فولادی که حدود پنج ماه حقوق معوقه داشتند حل شد و بزودی حقوق خرداد را نیز دریافت می کنند.

وی در سفر به شهرستان مبارکه از روند ساخت مجموعه ورزشگاه کارگران شهرستان مبارکه، موسسه خیریه نگهداری از دختران بی سرپرست امیرالمومنین(ع) و مجموعه خیریه توانبخشی دیزیچه بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز