خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

چندین پروژه ی راه و شهرسازی در استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید

کد خبر : ۱۸۰۶۷۵

باند دوم کمربندی جدید خمینی شهر، حدفاصل خمینی شهر - شاهین شهر از توابع استان اصفهان از پروژه هایی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

پروژه کمربندی جدیدخمینی شهر به طول ۲۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداثشده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس آخوندی، در مراسم افتتاح این پروژه در جمع خبرنگاران هدف خود از سفر به استان اصفهان را آشنائی و رفع مشکلات و بازدید از پروژه‎های مربوط به حوزه راه و شهرسازی عنوان کرد.

وی به بیان برنامه ی سفر خود پرداخت و افزود: در این سفر با اقشار مختلف از جمله مسئولان استان، پیمانکاران و مهندسان و دانشگاهیان حوزه راه و شهرسازی و نمایندگان مردم در مجلس ملاقات خواهم داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: در این سفر آسفالت بیش از ۵۰۰ کیلومتر راه‌های قدیمی و خط‌کشی بیش از ۶۰۰ کیلومتر نصب علائم انجام شده در دولت یازدهم برای افزایش ایمنی راه‌های استان به بهره برداری خواهد رسید.

آخوندی اظهار داشت: به منظور آسایش و رفاه و ایمنی مردم استان اصفهان در این سفر ۲۹۵ کیلومتر راه جدید با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اتخاذ تصمیم‌گیری‌های مناسب برای رفع مشکلات پروژه مسکن مهر در استان اصفهان به دستور استاندار اصفهان، خاطر نشان کرد: معافیت مالیات و بیمه تأمین اجتماعی در بخش مسکن مهر در گذشته به تصویب هیئت دولت رسیده و اگر در این رویه یکی از ادارات و نهادهای دولتی خلافی کند و به مصوبه هیئت دولت عمل نکرده باشد، دستور لازم برای حل مشکلات از طریق استاندار اصفهان صادر می‌شود.

عباس آخوندی افزود: تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک مشکلات بخش آماده‌سازی پروژه مسکن مهر استان اصفهان، خدمات زیربنایی، اماکن فرهنگی و مذهبی بررسی و حل شود.

وی با اشاره به بودجه مورد نیاز برای احداث۲ پل رو گذر جاده کمربندی خمینی شهر، گفت: تلاش می‌کنیم بودجه‌های مورد نیاز این پروژه در کمیسیون ۲۱۵ برآورد هزینه شود وتامین اعتباری برای اجراء تخصیص یابد.

وزیر راه و شهرسازی درباره مشکلات بیست ساله شهرک منظریه خمینی شهر افزود: به نظر من این مشکل جدی محسوب نمی‌شود اختلافات به وجود آماده در شهرک منظریه خمینی شهر در مرکز استان و با محوریت استاندار اصفهان قابل حل است.

گفتنی است با حضور استاندار اصفهان و وزیر راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه عملیات اجرایی احداثمجموعه فرهنگی تالار بزرگ شهر و باغ بانوان و خانه ی فرهنگ محله ی محمدیه ی این شهر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز گردید.

باند دوم بزرگرراه مبارکه - طالخونچه - شهرضا نیز بطول ۱۸ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

بازدید از کنارگذر غرب استان و چهارخطه شدن این بزرگراه با مشارکت شرکت سیمان سپاهان نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت.

گفتنی است آزادراه کنارگذر غرب استان ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اعتباری در حدود ۸۰۰ میلیارد ریال توسط شرکت سیمین سپاهان در حال احداثمی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز