خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان خبر داد:

کتاب خاطرات خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای اصفهان چاپ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۳۴

کتاب خاطرات خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای اصفهان از سوی سازمان بسیج رسانه استان اصفهان به رشته تحریر در می‌آید و خاطرات خبرنگاران اصفهانی در این کتاب نگارش می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به چاپ کتابی با هدف استفاده از تجربه‌های خبرنگاران در عرصه رسانه برای نسل‌های آینده و انتقال تجربیات گفت: هدف از چاپ این کتاب تدوین درس‌های تلخ و شیرین زندگی و همچنین حفظ و نگهداری خاطرات خبرنگاران اصفهانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید رحیم تمیزی فر، ادامه داد: از آنجایی که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای یادآور انسان‌های متعهد و تداعی‌گر رشادت‌ها و بی‌باکی‌ها هستند و توسعه این مرز و بوم به سخت‌کوشی‌های این قشر از جامعه ارتباط دارد، آنان سختی‌های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت روشنی بخش راه باشند پس در این زمینه نیز باید ازخاطرات مختلف آن ها درزمنیه های مختلف بهره برد.

وی بیان داشت: سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با ادای احترام به تمام تلاش‌های همکاران رسانه‌ای در عرصه اطلاع‌رسانی صحیح و قدردانی از تلاش‌های آن‌ها، چاپ چنین کتابی را در دست دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس اعلام این سازمان، علاقه‌مندان می‌توانند خاطرات خود را تا ۱۵ تیرماه از طریق پست الکترونیکی سازمان بسیج رسانه استان اصفهان به آدرس(b. resaneh @ chmail. ir) و یا به صورت مکتوب به آدرس اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، کوچه شهید حسینی(شماره۴)، ساختمان امام حسین(ع)، طبقه ۴ ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز