خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره حمل نقل و پایانه های استان اصفهان خبر داد:

بر خط سازی تمام ایستگاه‌های مکانیزه معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۷۸

به منظور جلوگیری از بروز تخلفات در صدور کارت معاینه فنی برای خوردو های سنگین و نیمه سنگین، تمامی ایستگاه های معاینه فنی استان اصفهان بر خط سازی شدند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با بیان اینکه ایستگاه معاینه فنی خوردروها از سال ۸۶ در اصفهان راه اندازی شده است گفت: در حال حاضر در استان اصفهان ۸ ایستگاه معاینه فنی مشغول فعالیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ حمیدرضا بنی نجاریان اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز تخلفات در زمینه صدور کارت معاینه فنی، تمامی ایستگاه های معاینه فنی استان به سیستم آنلاین مجهز شده اند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه کارشناسان اداره مربوطه می توانند مستقیماً بر ایستگاه ها و خودروهای در حال بررسی نظارت داشته باشند.

بنی نجاریان در ادامه افزود: در این سیستم هفت تست شامل تست ترمز، لقی فرمان، تست سرعت، نور و صدا، زیر و بند و تست دود بر روی خودروهای سنگین و نیمه سنگین انجام می شود که در صورت کسب استاندارد های لازم و دریافت کد رهگیری از مرکز، کارت معاینه فنی برای خودرو صادر می‌شود.

وی اذعان داشت: احداثیک ایستگاه معاینه فنی جدید در استان در حال بررسی است که اگر موافقت های اصولی برای احداثآن کسب شود می توانیم تعداد این ایستگاه ها را به ۹ ایستگاه ارتقا دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز