خبرگزاری کار ایران

دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد:

اتاق بازرگانی اصفهان گواهینامه مدیریت کیفیت(iso ۹۰۰۱) را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۳۹۲

اتاق بازرگانی اصفهان در راستای دسترسی به اهداف تعیین شده در برنامه راهبردی، ارتقا کیفیت و افزایش رضایتمندی اعضا در دریافت خدمات از اتاق بازرگانی، گواهینامه مدیریت کیفیت(iso ۹۰۰۱) را دریافت کرد.

دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان در راستای دسترسی به اهداف تعیین شده در برنامه راهبردی، کاهش زیان ارایه خدمات اتاق به اعضا، ارتقا کیفیت و ارایه خدمات اتاق به اعضا و افزایش رضایتمندی اعضا در دریافت خدمات از اتاق گواهینامه مدیریت کیفیت(iso ۹۰۰۱) را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سید اسماعیل محمودی اظهار داشت: برای اداره موفق اتاق بازرگانی، ضروری بود که این اتاق به طریقی نظام مند و شفاف هدایت و کنترل شود و موفقیت می تواند ناشی از استقرار و برقرار نگه داشتن سیستم مدیریتی باشد که برای بهبود مداوم طراحی شده و در عین حال به نیازهای تمامی طرفهای ذینفع نیز توجه داشته باشد.

وی افزود: این استاندارد الگویی برای هدایت و راهبری فعالیتهای مرتبط با کیفیت در سطح کل سازمان ارایه می دهد و درتقسیم بندی استانداردها، این استاندارد از استانداردهای تشویقی(نه اجباری) بین المللی است که در سطح کل سازمان مطرح می شود.

محمودی خاطر نشان کرد: ایزو ۹۰۰۱ الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت را برای مواردی مشخص می کند که اتاق نیازمند اثبات توانایی خود در ارایه خدماتی است که خواسته های مشتری و الزامات قانونی مربوطه را برآورده می نماید و هدف آن ارتقای رضایت مشتری است.

وی مزایای سیستم مدیریت کیفیت(۲۰۰۸:۹۰۰۱(isoرا شامل ارایه توانایی های اتاق بازرگانی دربرآورده سازی الزامات مشتری و قانونی، تعیین و افزایش رضایت مشتری، حذف دوباره کاریها، انجام فعالیت ها بطور یکسان و مشابه بدون تغییر، مدون و استاندارد کردن کارها برای انجام توسط کارکنان اتاق و اعتبار دهی اتاق در مجامع بین الملل اعلام کرد.

دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان اقدامات صورت گرفته در جهت طراحی و استقرارسیستم مدیریت کیفیت ۲۰۰۸-۹۰۰۱ در اتاق اصفهان را شامل انتخاب مشاور، بررسی وضعیت موجود وشناسایی نقاط ضعف و قوت، بستر سازی از طریق آموزش سطوح مختلف اتاق و فعالیتهای فرهنگی و تبلیغاتی، تعیین و انتخاب نماینده مدیریت در سیستم مدیریت کیفیت، تشکیل کمیته راهبری و ارایه آموزش تخصصی به آنان برشمرد و گفت: در این راستا تعیین محدوده فعالیت واحدهای موثر کیفیت، تجزیه و تحلیل فعالیتهای اولیه و ثانویه، مشخص نمودن کمبودها و انحرافات در مقایسه با الزامات استانداردمورد توجه قرار گرفته است.

وی دایر شدن دبیرخانه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی و همچنین بیرخانه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان را از دیگر فعالیت های این استان برشمرد و گفت: مرکز داوری و شورای حل اختلاف(صلح و سازش) نیز در اتاق اصفهان دایر شده تا دعاری تجاری بین فعالان اقتصادی را برطرف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز