خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان:

ارتقاء فعالیت‌های صنعتی، اقتصادی و اجتماعی فولاد مبارکه با هدف ارتقاء شأن و اقتدار کشور

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۳۵۹

شرکت فولاد مبارکه با رویکرد اجرای طرح‌های توسعه‌ای منطبق با هدف همگرایی صنعت و جامعه و با تولید۵۰ درصد از کل تولید فولاد کشور نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور دارد.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در جریان بازدید معاونین استاندار، و فرمانداران شهرستانهای استان اصفهان از این شرکت با اشاره به ویژگیهای فولاد مبارکه اصفهان در توسعه پایدار کشور گفت: این شرکت با رویکرد اجرای طرح‌های توسعه‌ای منطبق با هدف همگرایی صنعت و جامعه و با تولید۵۰ درصد از کل تولید فولاد کشور نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور داراست.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ بهرام سبحانی ارتقاء سطح عملکردی این شرکت با هدف ارتقاء شأن و اقتدار کشور،، تأثیر بر اقتصاد ملی با افزایش مداوم تولید و سهم قابل توجه در تولید فولاد کشور، توسعه آموزش‌های عمومی و تخصصی نیروی انسانی بعنوان سازمانی یاد گیرنده و انتقال دانش فنی به سایر سازمانهای داخلی را داخل و خارج از صنعت فولاد به عنوان سازمانی یاددهنده با مشارکت در توسعه فرهنگ عمومی را از اقدامات شرکت فولاد مبارکه در راستای توسعه صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور برشمرد.
سبحانی در ادامه به فعالیتهای انجام شده در رعایت مسایل زیست محیطی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از آخرین مرحله پروژه عظیم اصلاح و توسعه غبارگیرهای ناحیه فولادسازی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد ریال، عقد قرارداد ایجاد شبکه های جمع‌آوری و تصفیه پساب و بهره‌گیری از آن در فرآیند تولید،، تصفیه کامل پسابهای تولیدی مطابق با حدود استاندارد ملی و بازچرخانی بخشی از پساب تصفیه شده در فرآیند تولید و همچنین آبیاری فضای سبز بیش از۴۰ هزار متر مکعب در روز، ایجاد و نگهداری ۱۶۰۰ هکتار فضای سبز با بکارگیری آبیاری قطره‌ای، از فعالیتهای فولاد مبارکه در حفظ محیط زیست و توسعه پایدار جامعه است.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: نقش فولاد مبارکه در توسعه ملی و استانی در بخش تأمین به گونه‌ای است که تأمین مواد اولیه و انرژی، مواد معدنی، ماشین آلات و قطعات یدکی به میزان ۵۲ درصد تأمین کنندگان شرکت فولادمبارکه(از بیش از ۷۰۰۰ تأمین کننده) در استان اصفهان و ۴۸ درصد دیگر از سایر استان‌های کشور است.

سبحانی بیان داشت: فولاد مبارکه با توجه به اینکه در حدود۳ درصد از تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده است نقش بسیار مهمی در GDP(تولید ناخالص) کشور به عهده دارد.

سبحانی گفت: تأمین سنگ آهن داخلی، گندله، افزایش قیمت مواد اولیه و حامل‌های انرژی، تأمین ارز مورد نیاز جهت اجرای طرحهای توسعه، عدم توازن در زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و دریایی و مشکلات ترخیص قطعات و مواد ازگمرک جمهوری اسلامی از دیگر چالش‌های فراروی این صنعت است که امید است با تعامل هرچه بیشتر دولت مردان بتوانیم بر رفع آن‌ها گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز