خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون برنامه ریزی سازمان راهداری کشور از حمل و نقل جاده ای اصفهان؛

استان اصفهان با توجه به وسعت راه های مواصلاتی؛ باید در حمل و نقل جاده ای فعالتر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۶۵

اصفهان در زمینه نصب دوربین های کنترل سرعت و ایجاد سیستم های ITS و هوشمند کردن راهها از جایگاه بالایی برخوردار است

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان در جلسه بازدید معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: استان اصفهان توانسته رتبه اول را در تناژ کالای حمل شده، تعداد پایانه بار، تعداد پایانه مسافر وتعداد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ داریوش امانی با اشاره به این که استان اصفهان در بخش حمل و نقل جاده ای با افزایش بهره وری در زمینه جا به جایی کالا که بیش از ۴۴ میلیون تن کالا در سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل عمومی و جاده ای این استان حمل شده اظهار داشت: درزمینه ساماندهی و استقرار شرکتهای حمل و نقل در پایانه های بار و مسافر و نصب دوربین های کنترل سرعت و ایجاد سیستم های itsو هوشمند کردن راهها توانسته از جایگاه ارزنده ای برخوردار گردد.

وی با بیان این که محورهای مواصلاتی استان دارای ۶۶ دستگاه تردد شماربرخط می باشدافزود: کلیه محورهای شریانی استان تا پایان سال مجهز به دستگاههای تردد شمار بر خط خواهد شد. معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هدف مرکز مدیریت راهها را بر اساس سه دیدگاه تولید دیتا، انتقال دیتا و پردازش برخی از دیتاها و تجمیع آنها عنوان کرد و گفت: باید مرکزی جهت مدیریت تمام دیتاهای کنترل و ایمنی عبور و مروردر مکانی ثابت ایجاد شود.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به این که بیش از ۵۰ هزار کیلومترراه اختصاص به استان اصفهان دارد اذعان داشت: استان اصفهان نیازمند تغییرات اساسی و فعالیت بیشتردر بحثحمل و نقل جاده ای می باشد.

شهرام آدم نژاد با بیان اینکه ساختمان اداری این اداره کل کاربری لازم را ندارد و نیازمند تغییراتی است خاطر نشان کرد: از مسولان این اداره کل می خواهیم که جهت خرید زمین اقدامات مورد نظر را فراهم کنند.

در ادامه این سفر یک روزه معاون برنامه ریزی سازمان راهداری به اصفهان ضمن دیدار با معاون امور عمرانی استانداری از مجتمع خدماتی رفاهی مادر شاه در کیلومتر ۳۰ محور اصفهان – تهران سمت راست که تاماه آینده به بهره برداری می رسدبازدید به عمل آمد.

گفتنی است در سفریک روزه مهندس شهرام آدم نژاد معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ریزی به استان اصفهان، وضعیت حمل و نقلی جاده ای این استان مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز