خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:

با فرا رسیدن فصل تابستان ایمن سازی فضاهای سبز شهری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۸۰

برای جلوگیری از حوادثجبران ناپذیر برای کودکان و خانواده های آنها، وسایل بازی کودکان در بوستان های عمومی تعمیر شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر ایمنی بوستان ها و فضاهای سبز شهری گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و افزایش استفاده از فضاهای سبز عمومی در سطح شهر لازم است این فضاها جهت عبور موتورسیکت ها ایمن سازی شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رضا امینی اظهار داشت: ایمن سازی اسباب بازی های بوستان ها و اماکن عمومی سطح شهر با توجه به افزایش روز افزون استفاده مردم در فصل تابستان از بوستان ها و فضای سبزها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است ایمنی ۱۰۰ درصدی وسایل بازی برای کودکان فراهم شود زیرا بعضا در اثر سهل انگاری وعدم پیش بینی های لازم و تعمیر وسایل بازی کودکان منجر به ضایعات جبران ناپذیری برای کودکان و خانواده های آنها می شود که لازم است بازنگری جدی در بحثتعمیرات این وسایل صورت گیرد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اذعان داشت: از جمله مصوبه های بودجه سال ۱۳۹۳ افزایش مزایای کارکنان ترجیحاً از محل صرفه جویی مصارف بود که لازم است با یک برنامه ریزی مداوم و منسجم با رویکرد مشارکت کارکنان به این امر پرداخته شود و این افزایش پرداخت ها در حقوق کارکنان شهرداری و سازمان های وابسته به شهرداری هرچه سریع تر انجام شود لذا امید است در انتهای خردادماه شاهد افزایش مزایای کارکنان شهرداری باشیم.
امینی با تاکید بر تقویت ستاد بحران شهرداری افزود: باتوجه به بلایای طبیعی رخ داده در برخی از شهرهای کشور، تقویت ستاد بحران شهرداری با توجه به واگذاری وظایف این ستاد به شهرداری و افزایش بلایای طبیعی و واگذاری اختیارات و امکانات احتمالی موجود یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه از دعوت شورای شهر از سازمان آتش نشانی خبر داد و گفت: باتوجه به فعالیت های سازمان آتش نشانی و رشادت های آن ها به خصوص در مهار حریق انبار روغن پالایشگاه اصفهان، حضور سازمان آتش نشانی در صحن علنی شورا در دستور کار است و بر اساس برنامه زمانبندی بزودی از آن ها جهت حضور در شورای شهر دعوت خواهد شد.

امینی افزود: در دنیای خشن امروز که نشانه استیلای فن آوری بر روح انسان است، صنایع دستی به معنی دمیدن روح لطافت به این زندگی خشن است و انسان تا هست لطافت را می خواهد و صنایع دستی این نیاز مبرم انسان را برآورده می کند لذا روز جهانی صنایع دستی را گرامی می داریم.
وی اظهار داشت: یکی از خصوصیات صنایع دستی این است که این صنعت حاصل روح ملت ها و آئین فرهنگ ملی کشورهاست که به سادگی با رجوع به آمار صنایع دستی کشورها به روحیه مردم آن کشورها می توان پی برد، بنابراین صنایع دستی تنها یک کالا برای مبادله نیست بلکه خصوصیات فرهنگی و ویژگی های اقوام از طریق صنایع دستی مبادله می شود و نوعی ارتباط را ایجاد می نماید.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: باتوجه به اینکه اصفهان به عنوان یکی از نقاط اصلی جاذب سفر در دنیا و ایران مطرح می باشد و مسافران زیادی به اصفهان سفر کرده و از صنایع دستی اصفهان استفاده می کنند لذا لازم است برای تقویت بنیان های اقتصادی و معیشتی هنرمندان مدنظر قرار داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز