خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان خبر داد:

آمادگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۰۲

اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با ۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سراسر استان برای انتقال ۳۲ هزار نفر از زائران مرقد امام خمینی(ره) آمادگی دارد.

​ رئیس اداره مسافر اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: حمل و نقل استان آمادگی کامل خودرا برای برگزاری بیست و پنجمین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعلام می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ باقر کیانی در جلسه کمیته حمل و نقل ستاد ارتحال امام خمینی اظهار داشت: حمل و نقل استان اصفهان با بهره‌گیری از حداکثر توان و ظرفیت بخش حمل و نقل مسافر با مشارکت صد درصدی در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور فعال خواهد داشت تا بار دیگر ارادت خود را نسبت به حضرت امام خمینی(ره) اعلام کند.
رئیس اداره مسافر اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با بیان اینکه مشارکت بخش حمل و نقل جاده‌ای در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام در سال گذشته بی‌نظیر بود، خواستار تعامل هرچه بیشتر مدیران شرکت‌های حمل و نقل و سازمان‌ها برای سرویس دهی به زائران مرقد مطهر شد.
وی افزود: امسال اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با همکاری کانون انجمن‌های صنفی و مدیران شرکت‌های حمل و نقل با اعزام ۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در سراسر استان، نقل و انتقال ۳۲ هزار نفر از زائران را بر عهده دارد.
رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به و جود امکانات و تاسیسات رفاهی مناسب برای پذیرایی و خدمات دهی به زائران در جاده‌ها اشاره و عنوان کرد: حتما باید از وضعیت امکانات مجتمع‌های خ دماتی رفاهی و مراکز اقامتی بین راهی بازدید شده واز آمادگی تاسیسات بین راهی جهت استقبال از زائران مرقد مطهر اطمینان لازم حاصل شود.
کیانی خواستار رعایت هرچه بیشتر قوانین و مقررات و ایمن بودن اتوبوس‌های اعزامی شد و تصریح کرد: علاوه برکنترل و نظارت اتوبوس‌ها توسط مدیران فنی، یکی از کار‌شناسان شرکتهای صادر کننده کارت معاینه فنی ملزم است از اتوبوی‌های اعزامی بازدید نماید.
رئیس اداره مسافر اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با قدردانی از زحمات شبانه روزی تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر، رانندگان و شرکتهای حمل و نقل افزود: امسال نیز باید کارکنان شرکت‌های حمل و نقل مسافر و رانندگان خدوم همه تلاش خود را در جهت حفظ اخلاق، تکریم مسافران و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها به‌ کار گیرند تا با بهره‌گیری از ناوگان ویژه در این مسیر و رانندگان مجرب و دارای شرایط قانونی موج بات رضایتمندی هموطنان همراه با سفری ایمن فراهم شو د.
وی در پایان خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص افزایش پایگاههای سلامت و اکیپ‌های کنترل نظارت و ارائه کنند گان خدمات نیز همکاریهای لازم را مبذول نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز