خبرگزاری کار ایران

باهمکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان:

نمایش «رود زنده می‌زاید» در تالار هنر به روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۵۵۳

با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان و تالار هنر، نمایشنامه " رود زنده می زاید " به روی صحنه می رود.

رییس تالار هنر اصفهان گفت: نمایش «رود زنده می‌زاید» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، میثم بکتاشیان، با بیان اینکه این نمایش روایت گر داستان شهیدی است که در آخرین سال جنگ تحمیلی درخط مقدم در شب عملیات ناپدید می‌شود و اکنون پس از گذشت سال‌ها هنوز از اوخبری نیست، تا جایی که به او ظن جاسوسی برده‌اند، اما درست در جشن تولد بیست سالگی دخترش داستان مسیر دیگری پیدا می‌کند.

میثم بکتاشیان افزود: بازیگرانی چون رسول هنرمند، الهام رضایی، مائده وحید، ایمان نظیفی، زهرا رستمی، ندا کریمی و حسین جهانگیری در این اثر نقش آفرینی می‌کنند و مهناز نوری دستیار کارگردان، امیرحسین روح نیا مدیر اجرایی و محمد نادری به عنوان آهنگساز در این اجرا گروه را همراهی می‌کنند.

این اجرا هفتاد و هشتمین اثر گروه کاوش است که از ۴ لغایت ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۳، ساعت ۱۹:۱۵در سالن اصلی تالار هنر به نمایش عمومی درخواهد آمد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www. ‎‎Arthall. ‎‎ir مراجعه کنند ویا با شماره تلفن ۵۶۶۰۸۸۱ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز